چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

خبرای جدید

سلام سلام سلام....

 

من اومدم با یه عالمه فعالیت مفید...

این چند روزه یه عالمه از کارامون رو انجام دادیم. آیینه شمعدون خریدیم..کلی خندیدیم آخه یه عالمه با آقا هه چونه زدیم که ما دانشجوییم و نداریم و اول زندگیمونه و .... خلاصه اون بنده خدا هم یه تخفیف باحال داد.موقع فاکتر نوشتن گفت یه شماره تماس بدین حامد گفت: نهصد و دوازده، صد و سه....

آقاهه یه نگاهی به ما کرد و گفت: بابا اینهمه چونه زدی کلی پول این خطیه که دستته..... خلاصه از این نقل ها که سرعقد میدن هم خریدیم اول رفتیم خونه حامد اینا به مامان ناهید نشون دادیم بعد هم اومدیم خونه ی ما...

راستی کارت هامون رو هم گرفتیم خیلی نازه به زودی متنش رو مینویسم...

راستی آزمایش هم دادیم جوابش رو هم گرفتیم....

هورا هورا هیچکدوممون معتاد نبودیم....

بین عکسمون یه گل کشیدن. قراره چند روز قبل از عقدمون بریم اصفهان سر مزار بابای حامد که ازش اجازه بگیریم...

خب حالا بریم سراغ خبرای کانون:

  1. آقای هاشمی از بعد از عید توسط هیچکدام از بچه های کانون روئیت نشده از یابنده تقاضا میگردد به کانون مراجعه کرده و پس از تحویل ایشان مژدگانی دریافت نمایند.
  2. از خانه فرهنگ بهم زنگ زدن گفتن بیا یه شب شعر واسه روز معلم راه بنداز.. منم گفتم  هروقت کار دارین یاد ما می افتین؟ خلاصه در مورد آخرین جلسه ی  86 که ما تو ایوون برگزار کردیم  کلی گله کردم و بیچاره رو به ... خوردن انداختم....( از تمام دوستان فرهنگی معذرت میخوام)
  3. تا یادم نرفته بگم که جلسه ی بعد از این شنبه کانون تعطیله چون بازم رای گیریه...

از خانه شهریاران هم باز رفتن سراغ مجید اونم به من گفت بیا دوباره فرهنگی هنری رو بگیر منم گفتم اول باید ازم معذرت خواهی کنن تا بیام مجید بیچاره هم که هر چی بهش بگی نه نمیگه قرار شد شنبه برای دستبوس خدمت برسه.(اینو مجید گفت ها...)

فردا هم میخوایم بریم سیسمونی برون نی نی خاله ام . اسمش سهیله و احتمالاً چند روز بعد از مراسم ما به دنیا میاد... خدا همه ی مامان بابا ها رو واسه نی نی ها شون حفظ کنه و همه ی نی نی ها رو واسه مامان و بابا شون... tafalodet Mobalak

نظرات 5 + ارسال نظر

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>
http://www.iranmaxim.blogsky.com
ثبت نام در جایزه 800 دلاری و 3000 دلاری
http://www.clickwoman.blogsky.com
وسوسه
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع
http://www.superbank.blogsky.com
بانک سوپر

حامد جمعه 30 فروردین 1387 ساعت 02:19

هوراااااااااااااااااااااااااااا
کام÷یوترمون درس شد
دوچه دالام واسه همه ی شیطونیات

الهی قربون خودت و کامپیو ترت برم نانازم

مجید جمعه 30 فروردین 1387 ساعت 07:16 http://del-morde.blogsky.com

من که عمرا بیام برام دست بوسی. محمدیو گفتم.
الی راستی دیروز خیلی گرفته بودی؟ چیزی شده بود؟

نه عزیزم زیادی دقت می کنی من خیلی خوبم مخصوصاْ که تمام مشکلاتمون داره یکی یکی به لطف خدا حل میشه

حمید شنبه 31 فروردین 1387 ساعت 00:37

سلام...سلامی که سلامتی را آرزو مندانه برای تمامی انسانها بخواهیم.من همون آقای هاشمی مفقود شده هستم.حالا اما پیدا شدم.ممنون که برای من مژده گانی گذاشتید...اما این مدت اصلا حال و روز خوبی نداشتم...بگذریم...انشا الله میان انجمن و باز هم با حرفها و شعرهای چرندم همه را خسته می کنم...باز هم ممنون

نیلوفر دوشنبه 2 اردیبهشت 1387 ساعت 00:39

سلام الی جون من تو الیه خودمیا دوست دارم راستی عقدت کی ؟منو یادت نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد