چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

سلام...هی  

الی توپ توپ برگشت. محرم که شروع میشه ما هم بیکار میشیمو خلاصه عروسی و جشن تعطیله...من امروز بعد از مدتها یه جمعه دارم که خونه مامانم هستم. حامد هم فردا امتحان داره درس میخونه... 

چند وقت پیش قرار شد بزنیم به سیم آخر و با همینی که داریم بریم دنبال خونه.راستش خسته شده بودم از بس هر کی میرسید میگفت: کی عروسیتون؟؟؟؟؟؟ 

حالم از این سئوال به هم میخوره. به نظرم پرسیدنش دوتا دلیل بیشتر نداره...یا توهین  یا تحقیر. 

میخوان چی بگن؟؟؟ 

بالاخره هیچکس بدش نمیاد بره خونه خودش یا جهاز نداره که نمیره یا پول خونه نداره....پس این سئوال خیلی احمقانه است. تو رو خدا از کسی نپرسین.... 

خلاصه که منو خیلی عصبی میکرد و حسابی افسرده شده بودم تا اینکه حامد قبول کرد از این به بعد هرکی اینو ازمون پرسید جوابشو بدیم... 

به درک که ناراحت میشه...اگه شعور داشت ما دوتا کفتر عاشق و ناراحت نمیکرد... 

ما تو این یه سال و نیم کم پیشرفت نکردیم... خدا رو شکر آتلیه زدیم...حامد کار دولتی داره. منم ۵ تا کتاب تو بازار دارم تازه ماشینمون هم عوض کردیم.به این نمیگن پیشرفت؟؟؟؟؟ 

تا کور شود هر آنکه نتواند دید... 

تازه به من باشه که عروسی نمیگیرم...مگه احمقم مثل...بببببببوووووقققق....کار کنم بدم مردم بخورن و پشت سرم حرف بزنن؟؟؟ 

خداییش دروغ میگم؟؟ 

حامد هم یه کم موافقه فقط میترسه من آرزو رو دلم بمونه... 

نمیدونم حالا که فعلا داریم کار میکنیم و قراره روی همه رو کم کنیم... 

خدای ما خیلی بزرگه و خیلی هوامونو داره... 

دوستت دارم خدا جونم.... 

نظرات 12 + ارسال نظر
سلطان پنگوئن جمعه 27 آذر 1388 ساعت 13:27 http://silentsong.blogsky.com

اوول!

سلطان پنگوئن جمعه 27 آذر 1388 ساعت 13:30 http://silentsong.blogsky.com

اخ جوون من اول شدم!

ای بابا این ملت که نمیفهمن...

به جان خودم اینقد بدم میاد از این حرف و حدیثا!

این نظری که دادی شماره /اتلیه توشه رو تایید کنم یا تایید نکنم/

سلطان پنگوئن جمعه 27 آذر 1388 ساعت 14:11 http://silentsong.blogsky.com

راستی تو به چه بازی معتاد شده بودی؟

اجادسا شنبه 28 آذر 1388 ساعت 19:00 http://ajadesa.blogsky.com

سلام الی عزیز خوبی؟؟؟
مرسی از اینکه اومدی وبلاگم و ممونو واسه تبریکت

نه منم باهات موافقم شما پیشرفت های زیادی کردید خودت میدونی همیشه حرف هست تو با این کارا کاری نداشته باشی می دونم سخته و لی به فکر زندگیتون باشید

به منم باشه نکه پسرم خرج کم باشه نه عروسی نمی گیرم با پولی که خرج عروسی های امروزه میشه دوتا کبوتر عاشق خیلی کارا می کنن که از عروسی بهتره

همیشه شاد و سبز موفق باشی هر جفتتون
یادت باشه چی بهت گفتم

خاله از نیوزلند یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 05:48 http://nena.blogsky.com

سلام خوب بیدی نمردیم و تو یه آپ کردی

خدایی می یومدم می دیدم هنوز همون پست قبلیه انگار با کله می رفتم تو دیوار

پیش خودم می گفتم که با با بیا یه شکلک بزار یه سلام بنویس که از پست قبلی در بیاد

بگذریم خب می دونم سرت شلوغ بوده این روزها

الی جان عزیزم اگر کسی ازت می پرسه عروسیت کیه زیاد به دل نگیر

بیشتر برای قرهای در کمرمانده می پرسن تا بتونن کمی این گوشتها و چربیهای ذخیره شده رو به یمین و یسار تکان بدن

منم که می پرسم به خاطر این نیست که توهین بهت بشه یه به قو خودت تحقیر بشی

می پرسم چون می خوام برای عروسی ات خودم رو برسونم

کاری که می دوونی درست هست روانجام بده

ک ن لق بقیه

حالا هم که بد نمی گذره با هم هستید تو آتلیه

خوشی هم اگر هست الانه و تو دوارن عقد

بعدش دیگه همش گرفتاریه

زیاد حرف زدم

این آدرس وبمه

منو تو وبم با نام نینا صدا کن

برای پسرم نام سها رو انتخاب کردم می دونی که

برا امنیت بیشتره

موفق باشی

دوستت دارم

من همیشه به خدا می گم که الی و حامد هزار ماشاله خوب پیشرفت کردن و باور کن همه هم همین رو می گن زیادی بد بین شدی

خاطره پنج‌شنبه 3 دی 1388 ساعت 15:57 http://khaterehkh.blogsky.com/

درک میکنم چی میگی
میدونی من مراسم عروسی رو تقریبا به اجبار گرفتم و الان فکر میکنم حق با بقیه بود
خودم فکر میکردم به جاش یه مسافرت اساسی خیلی بهتره مخصوصا اگر مراسم عقدی هم گرفته باشی
اما فقط میخوام بگم اگر تصمیم گرفتی مراسم نگیری حتما برای خودت آرایشگاه برو و لباس بپوش و در اتلیه عکس یادگاری بگیرید
تنها چیزی که دیدم اینه حتی اگه مراسمش برات نمونه عکس ها میمونه
امیدوارم بهترین تصمیم رو بگیری

[ بدون نام ] شنبه 5 دی 1388 ساعت 23:48

حالا کی عروسیته؟؟؟؟؟؟؟

سلطان پنگوئن چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 00:24

سیلام آبجی جونمممممممممممم

آنی پنج‌شنبه 10 دی 1388 ساعت 13:06

سلام الی جون فکر کنم تو کلا ر از گاهی میایی الان که بیکاری چرا نمیایی از خودت و حامد بگی..دختر خوب؟
منتظرتیممم

سلام یکشنبه 20 دی 1388 ساعت 10:03

http://www.negarkhaneh.ir

سلطان پنگوئن دوشنبه 28 دی 1388 ساعت 13:00 http://silentsong.blogsky.com

سالها گذشت و آبی الی یافت نشد.

اجادسا سه‌شنبه 29 دی 1388 ساعت 16:38 http://ajadesa.blogsky.com

منتظریم
کجایی الی خانوم
زیر پایمان علف سبز شد
کی میای و آپ می کنی

شاد و سبز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد