چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

خبرایی که تکراری نباشه....

۱. به جون خودم این سازمان سنجش پررو تر از من ندیده...من اینقدر کنکور میدم تا بالاخره تهران قبول شم و بتونم به تحصیلات تکمیلی ام ادامه بدم... 

۲.میگن کاردانی به کارشناسی پودمانی...فقط آدمو بد نام میکنن..وقتی ۱۱ هزار تومان دادی دفترچه گرفتی میفهمی هم کنکور عمومی داره هم تخصصی... 

۳.یک ماهه که اومدیم آتلیه جدید...اینجا برامون اومد داشته...وضع کار خیلی بهتر میشه هر روز.... made by Laie

۴ . یکسال از کلاس زبانم میگذره اگه همینقدر دیگه بگذره تموم میشه و من میشم یه خانم خارجی.... 

۵.امسال اولین سالیه که منو شوهری زیر سقف خونه ی خودمون با همیم...گرچه خیلی برای این با هم بودن توعون دادیم ولی الان دیگه مهم نیست....من فقط به لذتش فکر میکنم... امسال چند تا مراسم توی عید داریم که نمیتونیم بریم سفر....ولی من عید تهران رو از همه جا بیشتر دوست دارم.... 

۶.چهارشنبه سوری کجا میرین؟؟؟ 

نظرات 3 + ارسال نظر
خاله از نیوزلند یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 14:38 http://nena.blogsky.com

سلام

خوبی دیروز سهیل عکستون رو میدید باور نمی کنی تو هر مدلی باشی میشناسدت

تو لباس عروسی لباس عقد یا لباس معمولی حتی یه عکس هست که تو شب برفی گرفتیم که کلاه سرت بود و یه شال هم دور صورتت باز هم با این که فقط چشمات معلوم بود به سعید میگفت باباش این الیه
بهش میگم حامد چه کار میکرد دستاش رو سریع میچسبونه به هم و میگیره جلو صورتم

مثل حامد

راستی خدا رو شکر که این آتلیه اومدی انگار خیلی براتون بهتره

ما چهار شنبه سوری جایی رو نداریم بریم یه جارویی چیزی آتیش میزنیم از روش میپریم و وقتی شعله اش کم شد دوباره روش نفت میریزیم

راستی سایته که گفتم سر زدی

خوبه

راستی الی یه سایت دیگه هست عالیه برای یادگیری لهجه انگلیسی

go english.me

سایت خوبیه برای یادگیری زبان

ویدئو کلیپ داره و حتی با یه گوشی و هدست میتونی با شخصیت های مجازی که آخر هر درس هست می تونی صحبت کنی و امتیاز تو نشون میده چقدر تو درس پیشرفت داشتی

جملاتش هم تو هر قسمت خیلی کلیدی هستش

حتما به این سایت سر بزن

الهی دورش بگردم...ایلی عاشقته سهیلو....
رفتم ولی فیلتر بود...
هرگز فراموش نکن اینجا ایرانه....

آنی یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 17:19

سلام الی جون
آخیش خدا خیرت بده مردم از بس اون صفحه ی سیاه رو دیدم
تازه چشمم به نوشته هات روشن شد
امیدوارم آتلیه جدید هروزش براتون خوب باشه
مواظب خودت باش
اگه بارون باشه که ما همون تو خونه فکر کنم باید آتیش بازی کنیم

ممنون...آره خودمم خسته شده بودم...ما هم وضعمون همینه..

اجادسا دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 20:16

سلام خوبی
چرا مشکوکه؟؟؟
راستی من رفتم کاخ سعدآباد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد