چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

با عرض معذرت...من اومدم

سلام سلام سلام....

شما را به خدا مرا بخشیده و بر این نبودن بی خبر قلم عفو بکشید.طبق معمول تلفن قطع بود بابا گفته تا معلوم نشه کی اینهمه باهاش حرف زده پولشو نمیدم. منم که پررو گفتم خب برین ریزش رو بگیرین...(آخه میدونم نمیدن!!!!)

بگذریم....

من مرحله اول قبول شدم یعنی مجاز به انتخاب رشته شدم الانم اومدم کافی نت انتخاب رشته کنم ولی دلم اینقدر واسه دوستام تنگ شده بود که اونو بیخیال شدم...رتبه ام شده  ۵۰۰۰

البته برای هنر خوب نیست ولی برای من با اطلاعات ۸ سال پیش خوب بود.اینم برای اینکه ثابت کنم کنکور همه اش شانسه.

فردا عروسی دوتا از دوستامونه که قراره من و حامد فیلمبردارشون باشیم . آقای داماد صاحب کار بنده و خانومش اونجا همکارمون بود. اولین نفری که فهمید این آقاهه به کارمندش علاقه داره من بودم و حالا خوشحالم که دارم میرم عروسیشون...

بشرا و سجاد عزیز امیدوارم با هم خوش باشین...

ببخشید چون اینجا کافی نته و من باید زود برم میرم که یه سری به وب بچه ها بزنم...

برمیگردم....ههههههههه