چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

ماه عسل...توفیق اجباری

چند روز پیش احساس خستگی زیادی میکردم... 

حتی به حامد گفتم:یه کار گر ساختمونم سالی یه هفته مرخصی میره پیش فامیلاش اما من سه ساله که حتی یه روز هم مرخصی نداشتم...الهی بمیرم حامد کلی دلش برام سوخت و حتی به فکر مرخصی استعلاجی از اداره افتاد که اون بیاد آتلیه و من بمونم خونه.... 

خلاصه تو این گیر ودار بودیم که..... 

۴شنبه دوستام زنگ زدن که ما داریم تا ۱ ساعت دیگه میریم شمال... 

ما هم دیدیم چی بهتر از این... 

خلاصه دلد زدیم به جاده.... کلی کلی کلی خوش گذشت.... 

هوا بارونی بود اما برای ما مهم نبود فقط میخواستیم خوش بگذرونیم.... 

کوه رفتیم....جنگل رفتیم...لب دریا رفتیم... 

دوستام ۵شنبه اومدن تهران و ما موندیم تا جمعه... 

اما خبر بهترم اینه... 

وقتی حامد ازم خواستگاری کرد دستیار کارگردان بود وشاید اگه من مخالفت نمیکردم الان کلی معروف بود....و من همیشه عذاب وجدان داشتم که اونو از عشقش که سینما بود جدا کرده بودم... 

تا اینکه چند روز پیش تدوین یه سریال که قراره از شبکه ۳ پخش بشه بهش پیشنهاد شد... 

نمیدونید بچه ام چقدر خوشحال شد.... 

با اینکه خیلی باید کار کنه و دیشب ساعت ۱۲ اومد خونه اما انرژی از چشاش میبارید... 

خدایا هرگز دیدن شادی در چشمهای این مرد رو از من دریغ نکن... 

امشبم تولد بابامه... حامد که سر کاره من تنها میرم.... 

نمیونید چقدر براش خوشحالم.... (برای حامد)

http://s1.picofile.com/file/6577493958/DSC_0745.jpg       

اگه گفتین کدوم منم؟؟؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
نازی سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 17:09

سلام
تاریخ پخشش رو حتما خبر بده....
چه خوب شد که رفتی سفر

محسن سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 17:40 http://after23.blogsky.com

کار سینما که خیلی کارخوبیه. چرا مخالفت؟
امیدوارم این یه فرصتی باشه که دوباره برگرده به جایی که دوست داره.
کمکش کن.

فقط به خاطر نبودن ها و شب دیر اومدن ها و...

مامان نازدونه ها چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390 ساعت 14:43 http://nazdooneha.blogfa.com

سلام الهه جون مرسی که سر زدی خوشحالم از اشناییت با خواهرم اومدیم وبت و ما هم کل مطالب این صفحه رو خوندیم از خوندن بعضی پستها یا خاطراتت کلی خندیدیم مخصوصا درد ودل کرم
موفق باشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد