چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

منو زندگی

سلام  

من باز اومدم... هنوز وقت نکردم به یه سری از دوستام سر بزنم. ولی ایشالا میرم.  

من تو این یه سالی که نبودم یه کار خوب دیگه هم کردم... رفتم کلاس زبان ثبت نام کردم که پس فردا جلو بچه ام خجالت نکشم که..... 

هر چند حامد بچه دوست نداره. 

داریم یه وب برای هارمونی راه میندازیم. 

امسال اولین عیدیه که منو شوشو تو خونه ی خودمون هستیم دیشب رفتیم هایپر استار و کلی خرید کردیم...من همیشه عاشق اینجور خرید کردن بودم... با حامد خرید کردن خیلی حال میده... مثل بابا های خوب میذاره من هرچی آتو آشغال میخوام بردارم منم نامردی نمیکنم خلاصه که کتی زندگی خوبه...جای شما خالی

نظرات 3 + ارسال نظر
اجادسا شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 19:58

سلام
خوشحالم که خوشحال هستید
آرزو میکنم همیشه همینطور باشید
هواست به پول شوهری باشه
شاد و سبز بباشی

چشم... ولی توو داداش منی یا شوهری؟؟؟؟؟؟

مریم یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 12:33

سلام خوشحالم که دوباره اومدی و خبر شروع زندگی مشترکتون را دادی راستش من اولین دفعه از طریق وبلاگ خاطره اومدم به وبت سر زدمبعد نمیدونم چرا اما هر دفعه به وب خاطره میرفتم به یاد شما میافتادم و اینکه بالاخره چی شد رفتین سر خونه و زندگیتون یا نه اما وقتی میومدم میدیدم هیچ خبری ازت نیست .خوشحالم که برگشتی و گفتی همه چیز درست شده براتون آرزوی یک زندگی شاد شاد مملو از زیبایی و عشق دارم.

ممنون عزیزم. کاش آدرس وبتو میذاشتی که منم بهت سر بزنم.

نینا جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 05:10

کار خوبی کردی

امسال عید می خوام خودم شیرینی درست کنم طبق معمول هر سال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد