چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

منهم فیس بوکی شدم!!!!!

بالاخره یکی از دوستان برام یه صفحه ی فیس بوک باز کرد... 

خب اونجوری که میگفتن جالب نبود اما بد هم نیست... 

البته من به غیر از چند تا دوست دوران هنرستان کسی رو پیدا نکردم... 

یعنی در واقع اونایی رو که فکر میکردم حداقل اونجا بتونم پیدا کنم پیدا نکردم 

اما بد هم نیست...بالاخره اینم واسه خودش دنیاییه....  

دیروز هم رفتیم نمایشگاه کتاب...دارم فکر میکنم کاش به حرف دوستایی مثل محسن عزیز گوش میدادم و وقتم رو نمیذاشتم... 

البته دیدن ۵ تا کتاب با اسم خودم خالی از لذت نبود اما از اون قسمت بگذریم بقیه اش هیچی نبود... 

من فقط چند تا غزل خریدم و یه شیخ سنعان....یاد اون روزایی افتادم که از بس کتاب میخریدم هیچکس باهام نمیومد نمایشگاه....تنهایی کلی بار به دوش میکشیدم و هر سال حداقل ۲طبقه به کتابخونه ام اضافه میکردم...این غیر از کتابایی بود که در طول سال میخریدم... 

اینم سرنوشت ماست که تو لیست ناشرای نمایشگاهمون ۹۰٪ این اسمها باشه: 

انتشارات راه امام 

انتشارات تعالیم خمینی 

انتشارات دوستدار امام 

انتشارات نسل امام 

انتشارات دین و امام 

انتشارات امامو دین 

انتشارات دینداری از دید امام  

وخلاصه از این چیزا..... 

تنها کتابی که هنوز توقیف نشده شاهنامه است.... 

  

نظرات 15 + ارسال نظر
رزا یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 15:48 http://bparva.blogsky.com

یعنی چی؟

چی یعنی چی؟
اینکه منم فیس بوکی شدم؟
یا نمایشگاه و وضع بی مثالش؟؟؟؟

محسن یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 23:28

امیدوارم حدسم غلط باشه ولی میگن آسیاب به نوبت. نوبت شاهنامه هم میرسه. شاید همین حالاشم بخشهای سیاویش و فرنگیس و بیژن و منیژاش حذف شده باشه.
راستی خیلی خوبه که چند کتاب از خود شما توش بود.
این بهترین بخشش بود.

خدا نکنه...
ما اگه شاهنامه نداشته باشیم که هویت فرهنگی نداریم....

اجادسا دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 00:26

سلام الی خانوم
اول تبریک به جمع فیس بوکا اضافه شدی
دنیای جدیدیه با آدمای جدید و شارایط جدید
در مورد نمایشگاه من از وقتی اومده تو مصلا تحریمش کردم البته پارسال مجبر شدم برم
چون اون موقعها نویسنده کتاب و میدیدی این حداقل غضیه بود
و ...

به قول دوستان حسن این مصلا سرویس بهداشتیشه که ۵ طبقه است.

شاد و سبز باشی

آره خداییش

صوفی دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 14:03

آره دیگه....
ولی کتابای این انتشارات ها هم بدنیستا!!!1
امتحان میکردی...شاید همه به راه راست هدایت شیم...

حدیث سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390 ساعت 15:53

سلااااااااااااااااااااااااااااام الی جون خودم

به به توم اره؟

همه اره!

ابجی منم اره علیرضا هم اره فقط من موندم.

کم کم منم میام
اخه اینروزا امتحانا شروعیده مارو بیچاره کردن والا

قوربونت برممممممممممممممممممممممم
فعلا بای

مامان نازدونه ها جمعه 23 اردیبهشت 1390 ساعت 11:59 http://nazdooneha.blogfa.com

سارا خانوم یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 00:07 http://sokotamazrezayatnist.blogsky.com/

سلام رفیق
میدونی چند بار اومدم خوندمت.......هی خواستم پیام بزارم نتونستم..........اینبار طلسم شکست
اول اینکه بگم من حسودیم شد به زندگیت.........به همه چیت پس بدون..........یه حسود داری شدید ولی خیر خواه.......به امید اهورا زندگیت بهتر ازین بشه..باشه........همیشه شاد باشی..........
ما که تا به امروز کلی نوشیتیم.......گفتن نمیشه چاپید..........اگه بچاپیم باید خودمونو و شما بریم اوین .........
بگذریم...............شوخی کردیم........
=====================
دوم زیاد مطمئن نباش..........این ددان.......دستشون برسه شاهنامه رو هم اسمشو عوض میکنن میزارن ولایت امام.........یا یه چیزی چون این.........

خاله جون یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 09:39

منو یادت رفت بگی تو فیس بوک پیدات کردم و پیدام کردی و کلی عکس با هم تگ زدیم

دیدن عکسای سهیل 90% دلیل رفتن من به فیس بوکه باور کن

نسترن صاعدی یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 11:34 http://www.nastaransaedi.blogfa.com

سلام الهه جان
انجمن خانم احساسی دوباره راه افتاده...
اگه میتونی یه سری به من بزن کارت دارم

09123583249
اینم شماره ام هست یه اس ام اس بده کارت دارم

مامان نازدونه ها دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 07:03 http://nazdooneha.blogfa.com

سلام عزیزم شما هم با افتخار لینک شدین میبوسمت

سلطان پنگوئن سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 00:48 http://silentsong.blogsky.com

سلام آبجی جون الی

خوبی؟ به جونه خودم میخوام کامنتات رو اول جواب بدم بعد تایید کنم ! البته همین الان نظرات رو خوندم! ولی چســــــــــــب

انتشارات رو که نگووووووووو

راستی من فیسبوک هستما! خیلی هم فعال

دوست داشتی اددم کن روشنکم عضوه

سلطان پنگوئن سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 00:48

hossein hosseini

این شناسمه

سلطان پنگوئن سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 00:50

برای راحتیه بیشتر

http://www.facebook.com/profile.php?id=100002012272883

اجادسا سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 13:53 http://ajadesa.blogsky.com

سلام کجایی دلمون تنگ شد برات

خاطره دوشنبه 23 خرداد 1390 ساعت 13:49 http://khaterehkh.blogsky.com

خوش به حالت من فیلتر شکن مناسب ندارم و نمیتونم وارد فیس بوک بشم
خوبه همون دوستای قدیمی تعدادکمش هم خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد