چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

زندگی دلچسب میشود

بالاخره با ۲۰ هزارتومان سر و ته مدرک گم شده هم اومد...
آخرای شهریور دوباره رسما دانشجو میشم و هیچی منو اینقدر سر کیف نمیاره....  

آتلیه رو هم جمع نمیکنم...حامد میگه چه مهمه که جردن باشیم؟؟؟خب میریم سمت پاسداران یا هروی....محله ی مورد علاقه ی من تو کل تهران...دیدم بد هم نمیگه خب مجبور نیستم ماهی ۱۲۰۰۰۰۰۰ بریزم تو جیب دکتر...به خاطر اینکه پول جردن .میردامادش رو بدم...من حالا دیگه مشتریهای خودمو دارم... 

دیگه....دیگه....دیگه....آهان...یادم اومد...من دوباره کانون رفتن هامو شروع کردم و از همینجا بازگشت افتخار آمیزم به دنیای شعر رو به همه ی شعر دوستان تبریک میگم....  برام دعا کنید....میخوام دوباره بتونم احساسم رو بنویسم...میخوام خودم بشم...خدایا کمکم کن...

نظرات 11 + ارسال نظر
مامان نازدونه ها پنج‌شنبه 3 شهریور 1390 ساعت 10:26 http://nazdooneha.blogfa.com

همیشه خوش خبر باشی برات خیلی خوشحالم عزیزم

مریم جمعه 4 شهریور 1390 ساعت 22:08

خیلی خوشحالم که خوشحالی بعد از یه مدت زیادی وقت کردم بیام بهت سر بزنم آخه شدیدا سرگرم به دنیا آوردن نی نیم و بزرگ کردنش بودم راستی خیلی دوست دارم راجع به کانون بیشتر بدونم خوشحال میشم هر موقع وقت کردی واسم یه ذره توضیح بدی

مبارک باشه مامان خانوم.....دختره یا پسر؟؟؟؟؟
یعنی مادر زن میشی یا مادر شوهر؟
کانون یه جاییه که شاعرا جمع میشن دور هم مثلا ماهی یه بار و برای هم شعراشونو میخونن و در مورد شعر های هم نظر میدن...
دوست داری بیای؟؟؟البته با نی نی رات نمیدن....

آنی یکشنبه 6 شهریور 1390 ساعت 00:03

خوشحالم که همه چی بر وقف مرادته دوست جونم..
مواظب خودت باش..
دانشجو شدن بازگشت به کانون مبارک

مریم یکشنبه 6 شهریور 1390 ساعت 12:08

ممنون عزیزم پسره آره خیلی دوست دارم مخصوصا اینکه با رشته ی من مرتبطه اما متاسفانه این روزها تهران نیستم ایشالا در اولین فرصت میام البته بدون نی نی

محسن دوشنبه 7 شهریور 1390 ساعت 01:39 http://after23.blogsky.com/

چه خوب. انگاری همه چی داره بر وفق مراد پیش میره. آفرین.

حدیث شنبه 12 شهریور 1390 ساعت 13:25 http://vaksan.blogsky.com

سلام عزییییییییییییییییز دلم.
ببخشید دیر دیر میام...

وای داری جای آتلیه تو عوض می کنی؟ خب دیگه شیرینی باید بدی هم واسه دانشگاهت هم واسه کانون هم واسه اتلیه هم واسه...


الی جونممممممممممممممم یه چیزی بگم نه نمیگی؟؟؟

اول بگو که نه نمیگی تا بگم..

راستی فیسبوک داری؟

تا جایی که بتونم هر کاری از دستم بر بیاد برات انجام میدم....
آره فیسبوک هم دارم....

اجادسا پنج‌شنبه 17 شهریور 1390 ساعت 18:16

مبارک مبارک انشا... همیشه خوش خبر باشی الی خانوم

آدرس آتلیرو حتما به من بده عوض کردید؟
به آقاییم سلام برسون
شاد و سبز باشید

نسترن صاعدی یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 17:32 http://www.nastaransaedi.blogfa.com

سلام
وبلاگم رو با شعری با رنگ و بوی سیاست به روز کردم
و منتظر حضور گرم شما هستم.
شاد باشید و آروم برای همیشه...

وحید خسروی یکشنبه 27 شهریور 1390 ساعت 19:15 http://www.romance16azar.blogfa.com

سلام دوست عزیز

با یک متن و ترانه از خودم به روزم........

منتظر حظور گرمتون هستم.....

محسن چهارشنبه 30 شهریور 1390 ساعت 17:01

ینی رشوه دادی؟ :))))

علی غم زاده یکشنبه 3 مهر 1390 ساعت 22:36 http://ali-ghamzade.persianblog.ir

ه شانه هایت اعتمادی نبود که این گونه نقش بر زمینم کردی تو آواز پرندگانم بودی روًیای خاطره های دوردست که زیبایی ات مثل نسیم از لابه لای درخت ها گذشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد