چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

یکسال گذشت....

چشم هم زدیم و یه سال گذشتوووویه سال از زیر یه سقف بودن...یه سال از آرزوی بزرگ با هم بودن...استقلالی که خیلی وقتها حس کردم هنوز ندارمش اما این روزا دیگه انگار داریم یواش یواش به عنوان یه خانواده پذیرفته میشیم.... 

مخصوصا بعد از اسباب کشی که برای من خیلی درد آور بود...بیشتر وسایلم زخمی شدن... 

اما این خونه رو خیلی دوست داریم به چند دلیل....به محل دوران کودکیمون برگشتیم...اینجا همه چیز آشناست....حتی بوی هوا....به مامان هامون نزدیک شدیم و من با مریضی هفته اول این خونه تونستم با سوپ های مامام شوشو زود خوب بشم.... 

روزای دانشگاه عالیه....حس خوب درس خوندن و....همه ی چیزایی که دوست دارم...  البته بیشتر مثل مدرسه است وقتی یکی مثل سگ پاسبون دم در وایستاده و گیر میده به کوتاهی مانتو و...وقتی هم اعتراض میکنم که مگه اینجا مدرسه است میگه: میخوای خودتم بفرستم آموزش؟؟؟؟ 

چند روز پیش تولد حامد بود....اولیت تولد زیر سقف خودمون....و شنبه هم سالگرد ازدواجمون....براش یه هدیه دارم که امیدوارم خوشحالش کنه....هر روز که میگذره بیشتر حس خوبی دارم از با حامد بودن....خدا رو شکر... 

خدایا دستت درد نکنه که چشماتو بستی و یکی از بهترین فرشته هاتو برام فرستادی ...خدایا...هر وقت فکر میکنم منو یادت رفته به این فکر میکنم که تو محاله منو یادت بره و اگه قرار باشه تا ته دنیا بهم هیچی ندی حق داری چون همه چیزو یه جا یهم دادی...چون حامد رو بهم دادی....و این همهی چیزیه که یه زن از زندگیش میخواد....خدایا دستت در نکنه که من اینقدر خوشبختم... 

نظرات 17 + ارسال نظر
محسن جمعه 6 آبان 1390 ساعت 19:01 http://after23.blogsky.com/

شایدم با چشم باز یکی از فرشته هاشو برات فرستاده.
چرا چشم بسته؟

نسترن صاعدی شنبه 14 آبان 1390 ساعت 17:06 http://www.nastaransaedi.blogfa.com

سلام.
با خبر انتشار دومین مجموعه شعرم با نام گیتار شاعر که همراه با مقدمه هایی از استاد حسین آهی و پروفسور سیدحسن امین است به روز هستم و منتظر نگاه مهربان شما...

در اوج باشید

مصطفی سبحانی یکشنبه 15 آبان 1390 ساعت 19:24 http://aramgahemostafa.blogfa.com/

سلام اگه تمایل داشتید به آرامگاه من سری بزنید با یه کار جدید به روزم. لینکتون کردم تمایل داشتید لینکم کنید ممنونم موفق باشید

مریم سه‌شنبه 17 آبان 1390 ساعت 11:45

سلام گلم خوشحالم که خوشحالی امیدوارم همیشه شاد باشی و عاشق
راستی هنوز آتلیه هم میری؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 آذر 1390 ساعت 14:06

سلام..
آدرس وبلاگم عوض شد
http://www.rozhayezendegi.blogsky.com/

مرسی

[ بدون نام ] دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 17:28

ببخشید فرموده بودید انجمن ادبی دارید؟
آدرسی که نوشتید سر کاریه چون من رفتم و هیچ خبری نبود
و گفتن اصلا همچین چیزی نبوده

امیر نقی لو جمعه 18 آذر 1390 ساعت 21:08 http://www.nagiloo.blogfa.com

سلام.

بعد از مدتها بروزم با...

شبیه یک گل از گلبنش جدا چیزی
نمانده است بمیرم، مپرس حال مرا...

به امید دیدار

[گل]

حلمد جمعه 25 آذر 1390 ساعت 14:49 http://www.svyr.blogfa.com

سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارین
منتظر حضور گرم شما هستم

سپیده سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 18:27

سلام عزیزم.امیدوارم منو یادت بیاد کانون باهم بودیم.خیلی دلتنگ بچه های کانونم کاش میشد دوباره باهم باشیم.راستی پیوندتون مبارک به قول آقای سلگی به پای هم جوون بمونید.

خاله پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 14:16

عزیزم
تولد خودت اول از همه مبارک

تولد حامد هم مبارک باشه

دلم براتون یه ذره شده


مواظب خودت باش

نسترن صاعدی یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 14:08 http://www.nastaransaedi.blogfa.com

سلام دوست عزیزم
با بخشی از مقدمه کتابم به قلم دوست خوبم استاد حسین آهی به روزم و بی صبرانه منتظر دیدگاه سازنده شما...

سبز باشید همیشه

جوهر دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 14:07 http:// chekehjohar.blogfa.com/

مبارکا باشه
خدارو شکر که یکسال با موفقیت طی کردید جشن یکقرن زندگی باهم رو انشاله داشته باشید
مهم نیست خدا چه طوری این هدیه رو به شما داد مهم اینه که شما با چشم باز پذیرفتید و حالا شاکر این نعمت هستید

الهه چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 18:15 http://tanha_man_oo_to.blogfa.com

salam azizam khobi????kheyli jalebe man elaheam hamsaram ham hamed injor ke hads zadam hamsaret bayad mehr mahi bashe masle man khodet che mahy hasty?man khordadam ehsas kardam hal o havat kheyly shabih mane beharhal az ashnayit kheyly khoshhal shodam boooos khoshbakht bashy golammm facebook elahe zarki

[ بدون نام ] شنبه 25 آذر 1391 ساعت 16:02

سلام
حال شما
من اولین بار به وبلاگ شما سر میزنم
نوشته هاتون خاطرات لحظه های زندگیتونه
منم تازه ازدواج کردم و شوهرم و دوست دارم اگر دوست داری برای هم دوستای خوبی باشیم
منتظرتم لیلی
www.cloob.com
liliyana26

[ بدون نام ] شنبه 25 آذر 1391 ساعت 16:03

از سبک نوشتنت لذت بردم
شب ها در ارامش و روز ها در نشاط باشی
لیلی

دیکاپریو پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 00:13

سلام شما اتلیه نداشتی قبلا؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 16:48

سلام
وبلاگ جالبی دارید
چرا چند سالیه دیگه چیزی نمی نویسید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد