چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

یه زندگی کوچولوی دوست داشتنی

یه تخت یه نفره.... 

دوتا لیوان.... 

دوتا بشقاب.... 

دوتا قابلمه..... 

یه گاز دو شعله کوچولو...... 

یه یخچال همیشه پر..... 

آره خب شاید به نظر خیلی اداری بیاد ولی برای من که یه ماهه دارم باهاشون زندگی میکنم خیلی دوست داشتنیه...... 

خب....من فقط دنبال استقلال بودم که حالا دارم....من و حامد....فقط من و حامد.... 

خونه؟؟؟؟؟ نه بابا.... داریم تو آتلیه هم کار میکنیم هم زندگی....یعنی روزا کار میکنیم شبا زندگی...... 

وضع کار و کاسبی هم به لطف خدا عالیه.... 

اما به دلیل مسایل امنیتی تو آتلیه اینترنت نداریم ...الانم اومدم کافی نت پایتخت.... 

دلم خیلی برای همه تون تنگ شده بود... 

خبر دیگه هم اینکه ۲۲ اردیبهشت سالگرد عقد من و حامده.... تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

میخوام از اینجا بهش بگم... 

گل نازم...۳۶۵ روز مال تو بودن رو تجربه کردم...و این بهترین تجربه عمرم بود. 

از هر لحظه با تو بودن لذت بردم...به خاطرت خیلی چیزا رو نادیده گرفتم و به خاطرم خیلی چیزا رو ندیدی... 

میخوام یه بار دیگه این غزلم رو به تو تقدیم کنم... 

در حلقه ی بازوی تو تنها نگینم                            وقتی که در آغوش گرمن مینشینم 

بگذار دنیا بشنود خوشبختی ام را                        من صاحب عاشقترین مرد زمینم

  kiss.gif