چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

من برگشتم واسه همیشه.... 

 وقتی اومدم تو وبلاگ خاک گرفته ام داشتم شاخ در می آوردم که یکسال از آخرین آپم میگذره و من نمیدونستم... 

حتی نمیدونم دوستام هنوز منو یادشونه یا نه؟ حتی یه سری چیزا مثل شکلک گذاشتن و یادم رفته.... 

اما در عوض تو زندگیم کلی پیشرفت کردم.  

بالاخره منو حامد رفتیم خونه ی خودمون. عاشق خونمونم...دیگه دلم نمیخواد بیام سر کار. 

راستی آتلیه رو هم عوض کردیم... هارمونی حالا اومده زیر پل میرداماد... 

اینجا هم خیلی خوبه....ضمن اینکه ای دی اس ال دارم و میتونم همش آپ کنم... 

میخوام بیام بهتون سر بزنم. اگه هنوز منو یادتون باشه...

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 11 اسفند 1389 ساعت 22:17 http://after23.blogsky.com

چه خوب که برگشتید. و چه خوب که بالاخره فهمیدید که باید چه بکنید. خوش آمدید. یا بهتر است بگویم:
خوش برگشتید.

اجادسا پنج‌شنبه 12 اسفند 1389 ساعت 13:48

سلام به خانوم موفق خوبی؟
خوشحال شدم کامنت گذاشتی برام
مگه میشه شما رو فراموش کرده باشم
خیلی خوشحال شدم بازم برگشتی
منتظره آپ بعدیت هستم خبرم کن
منتظرما

شاد و سبز باشی دوست عزیز

حدیث پنج‌شنبه 12 اسفند 1389 ساعت 22:50 http://www.vaksan.blogsky.com

سلااااااااااااااااام عزیز دلم.
چه خوب که اومدییییییییییییی.
تبریک بابت خونه و اتلیه جدید.
گلم عکسامونو گرفتیم ولی واسه چاپش اگه کمکم کنی یه دنیا ممنون میشم فدات شم. ادرس اتلیه هم اگه بدی حتما میام پیشت.
خیلی خوشحالم برات ایشالا خوشبخت بشی.
فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد