چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

من در کافی نت

سلام 

من امروز اومدم کافی نت. 

یعنی اومدم برای کاردانی به کارشناسی ثبت نام کنم که میگه تعداد مراجعه کننده ها زیاده منم  

اومدم یه سری به خودم بزنم . 

ممنون از نظراتتون. 

حسین جان شماره آتلیه رو جدی بگیر. اما پیش خودت باشه بهتره. 

سجاد عزیز ممنون از دلدلریت داداشی. 

خاله جونم اومدم بهت سر زدم. 

آتلیه کلی شیک شده. دیوار ها رو کاغذ کردیم. کلی تغییر دکور دادیم و به قول روشنفکرا فنگ شویی کردیم. 

ولی جیبهامون حسابی خالی شد. البته خدا که تا حالا ما رو لنگ نذاشته.از این به بعد هم نمیذاره... 

تو رو خدا برام دعا کنید قبول بشم. فقط دو تا گرافیک داره اونم کرج... 

راستی کتاب صدو پنجاه طراح گرافیک جوان ایرانی به بازار اومد. منم توش ۵ تا کار دارم. از اعضای دبیر خونه هم هستم...  

دیگه.... 

زندگی به روال عادی جریان داره... 

راستی یکی از دوستای من که همه میشناسینش داره شیمی درمانی میشه.... 

محمود بنفشه خواه....براش دعا کنید این روزا خیلی ضعیف شده...براش دعا کنید... 

دوستون دارم   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد