چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

خواب خدا

 این داستان روی من خیلی تاثیر گذاشت شما رو نمیدونم ولی من بهش اعتقاد دارم.

خواب خدا رو دیدم..... 

خواب دیدم کنار هم توی یه ساحل زیبا قدم میزدیم... 

خدا گفت: این ساحل زندگی توه...هرچی پشت سره گذشته و آینده هم جلوته... 

نگاه به پشت سرم کردم....دیدم بعضی جاها دوتا جای پاست....بعضی جاها یه دونه... 

گفتم: اون جای پای کیه؟ 

گفت: من و تو... 

گفتم یعنی تو همیشه با من بودی؟ 

خندید. 

گفتم: ولی خیلی نامردی . نگاه کن توی تمام جاهای سخت زندگیم فقط یه رد پا هست...تو منو تنها گذاشتی... 

خدا خندید و گفت: نه بنده ی من اون جای پای منه که توی سختی های زندگی تو رو کول کرده بودم.... 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
محمد آبادانی یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 18:47 http://moma1370.blogfa.com

سلام دوست عزیز. از مطالب وبلاگت به طور کامل دیدن کردم. واقعا که وبلاگ جالبی دارید! اگر دوست داشتید که با وبلاگ من تبادل لینک داشته باشید می توانید وبلاگ من را با نام ( دانشجویان حسابداری ) لینک کنید و سپس به من خبر دهید تا شما را با نام دل خواهتان لینک کنم!

محمد یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 18:48 http://mohamadtanha2.blogfa.com

سلام
خیلی زیبا بود
موفق باشی
به ما هم سری بزن
خدانگهدار
katere.blogsky.com

محسن دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 19:54 http://after23.blogsky.com

حالا بعد یکسال گذشته رو پشت سرت دیدی؟ یا نه؟ جای پاها چند تاست؟

اجادسا دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 20:58

سلام خوبی؟
یادت اومد برام بنویس
منم این داستان و شنیده بودم رو منم تاثیر گذاشت
ممنون که خبرم کردی
شاد و سبز باشی

سلاممممممممممممممممممممم الی خودمم خوبیییییییییییییی؟نیمدونی چقدر خوشحال شدم وقتی کامتت رو دیدم..کجاها بودی دختر خوب؟خوش میگذره؟!خوشحالم که برگشتی :*:* بوس بوس ممنون که بهم سر زدی نبودم نت ام مشکل داشت الانم گیر دادم به همسر خان تا ای دی اس ال بگیره و تند تند به وبلاگها سر بزنمسرعت که پایین باشه مزه نمیده..الانم که منم سر خونه زندگی هستم و خوبه میرداماد؟!حتما اگه اونوری اومدم بهت سر میزنم..یهو دیدی اومدم

سلام مرسی اومدی....آره خداییش ای دی اس ال یه چیز دیگه است. اگه بیای خوشحال میشم

نینا جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 05:09

اولین بار هشت سال پیش این داستان رو شنیدم و بعدش خیلی خیلی گریه کردم

منم خیلی سال پیش شنیدم یه بار سر کلاس معارف تعریف کردم استادمون گفت: اینا مال مسلمونا نیست....

صادق هدایت شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 10:55 http://man20man31.persianblog.ir

سلام دوست عزیز
این داستانها واقعی نیستند ولی به ما آدما امید میدن و دلمون خوش میشه! اونوقتی که این خدا مارو کول کرده بود، مشکلات رو کی درست میکرد؟ جوابش اینه: خود خدا!! عجب کلکیه این خدا. اول مشکل درست میکنه بعدشم آدمو کول میکنه!!

خدا که مثل ما نیست فقط یه کار بکنه....

نسترن صاعدی شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 15:07 http://www.nastaransaedi.blogfa.com

سلام الهه عزیزم
ممنونم که به وبلاگم اومدی
وبلاگ قشنگی داری
بله عزیزم من هنوزم خانم احساسی رو می بینم و با هم کار می کنیم و حتما پیامت رو بهش می رسونم.

سبز باشی

خاله از نیوزلند شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 15:10

سلام الی جان

الی جان می خواستم بگم حتما حتما توی گوگل اسم آشپز سازی رو سرچ کن یه سایت مییاد به نام گارگاه آشپز سازی
بسیار سایت خوبیه و انواع کاملی از شیرینی ها دسرها رو توضیح کامل مصور داده من از دیروز تا حالا سه چهارتا از رسیپی هایی که داده بود رو درست کردم محشر شد

آدرس اینتر نتی اش هم http://cheftayebeh.blogspot.com

آره درست دیدی هم اسم منه شف طیبه

دیگه دیگه اصلا هر چی طیبه تو دنیاست هنر منده

ولی جدا سربزن و حتما تو قسمت ژله ها ژله گلس بروکن رو درست کن که محشر میشه

کیک باقلوایی اش هم عالی میشه و برای تزئین کیک ها ش هم آیسینگ رویالش بی نظیره

خوبیش هم اینه که خیلی ساده توضیح داده

تو یه روز اینهمه کار کردی؟؟؟؟ بیکاری ها...باشه میرم حتما میبینم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد