چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

اتل متل...افسانه عشق...

وقتی دنیا واسه آدم رو روال می افته انگار همه چی دست به دست هم میده که تو راضی باشی...

این روزا واسه من اینجوریه البته من به این معتقدم که دنیا رو هر جور بگیری همون طوری میگذره و هر طور فکر کنی برات اتفاق می افته... بگذریم...

دیروز بالاخره cd اتل متل رو گرفتم..تمام شعراش کار منه... با اینکه این اولین کارم نبود ولی وقتی دیدمش گریه ام گرفت...چه حس خوبی به آدم دست میده وقتی داری گوشش میدی و یه جا هایی اینقدر به نظرت خوب میاد که بی اختیار به خودت آفرین می گی...(البته یه مقدار درصد خود شیفتگی اش بالا میره)

اگه بچه کوچولو دم دستتون دارین پیشنهاد میکنم حتما این cd رو براش بگیرین.

دنیای اتل و متل کار موسسه فرهنگی هنری سوره نما...

 

یه خبر دیگه هم دارم:

اگه ماهواره دارین .... اگه شبکه mn tv  (همون مهاجر خودمون) رو میبینین...

اگه آنونس ها ش رو تما شا میکنین...اگه یه آنونس دیدین به اسم افسانه ی عشق....... 

شک نکنین که کارگردانی و تدوینش کار آقای همسره...

از شوخی گذشته برنامه ی جالبیه پیشنهاد میکنم اگه عاشقین این برنامه رو حتما ببینین...

 

یه خبر دیگه هم...:

شنبه این هفته کانون ادبی با همیشه متفاوته البته فقط شکل ظاهری اش...قراره یه برنامه داشته باشیم واسه روز معلم که از معلم های کانون ادبی مروارید هم یه تجلیلی بشه...از همه ی دوستانی که به ادبیات علاقه دارن دعوت میکنم قدم رنجه کنن و به کانون بیان...

 

این پست چقدر تجاری بود...ببخشید خب خبرام اینجوری بود دیگه...

اینم یه شعر واسه حسن ختام :

فرقی نخواهد کرد عشقم فاصله گر بیش از این باشد

بگذار تا تو اسمان باشی و دست من زمین باشد

 

بی تابی ام را چشمهای تو فقط آرام خواهد کرد

یعنی کسی غیر از تو آیا میتواند اینچنین باشد؟

 

فتح تو در دست من است ای قله ی بکر و تما شایی

تنها منم در خور اگر باید کسی قله نشین باشد

 

تا کی چنین حاشا کنم اسم تو را وقتی که می پرسند

تا کی به جای اسم تو در دفتر من نقطه چین باشد؟

 

کی میشود بی دغدغه در خلوت آغوش تو خوابید؟

تا کی شبم در هاله ی کابوس های سهمگین باشد؟

 

با هر که می سنجم تو را همواره چیزی از تو کم دارد

بگذار تا تو آسمان باشی و دست من زمین باشد...

(سید جعفر عزیزی)

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1387 ساعت 15:21 http://neverend.blogfa.com

چه جالب!
شه جالب!!!
یه وقت اگه کسی بهتون گفت: «اینا که می گی به ما ربطی نداره»، بهش توجه نکنید.
به کارتون ادامه بدید!
همین جوری!!!

خیالتون راحت باشه من اصولا هر کاری که دلم بخواد میکنم .

آرش سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1387 ساعت 20:53 http://www.setarehbaran.blogsky.com

به به شما عجب زن و شوهر هنرمندی بودینو ما نمی دونستیم.
من که فعلا نه زن دارم نه بچه که سی دی شمارو واسش بخرم بعدا خودت به عنوان کادو بهم میدی.

این آنونس کار آقای شوهرم هنوز ندیدم.اگه برنامش شروع شد بگو چه ساعتی هست که آنونسشو ببینم.

حتماْ....

شیما سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1387 ساعت 23:24 http://dostiy.blogsky.com/

سلام...
چقدر شعر قشنگی بود...
منم اتل متل می خوام :دییییی
مرسی سر میزنی عزیز

من پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1387 ساعت 23:57 http://www.sarv.blogsky.com

سلام نمیدونم چرا وقت نمیشه بیام بس که بچه ها پشت کام هستن حتما سی دی اتل متل میخرم براشون برای لوس کردن هر لحظه شون خوبه

محسن یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 ساعت 08:45 http://after23.blogsky.com/

بچه کوچیک که دور رو برم نیست ولی سی در رو تهیه میکنم. بهرحال کاریه از یک دوست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد