چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

چند تا خبر

من بلا فاصله بعد از آپ قبلی یه خبری خوندم و چند تا چیز هم یادم اومد که نگفتم :

اولا نی نی وبلاگ ۹ماه و ۹ روز به دنیا اومد به مامانی و باباییش یه عالمه تبریک میگم

دوما آقای هاشمی ما پیدا شد از تمام دوستانی که در غم ما شریک بودن ممنون

سوماً از این به بعد حامد هم میخواد آپ کنه..... 

نظرات 5 + ارسال نظر
یکی مثل همه یکشنبه 1 اردیبهشت 1387 ساعت 00:30 http://meslehame.blogsky.com/

سلام. ممنون از دلداریت عروس خانم گُل! وبلاگ شادی داری. پیروز باشی

حدیث یکشنبه 1 اردیبهشت 1387 ساعت 00:56 http://vaksan.blogsky.com/

سلام عزیز دلم
خیلی خوشحال شدم
چند تا دلیل داشت
۱- اومدی وبم
۲-داری عروووووووووووووووسی می کنی.
۳-اقا حامد هم می خواد آپ کنه.
۴-یه نی نی گودگولو تو راه دارین.
۵-ماست
۶-روغن مایع
۷-پیاز یک کیلو
ای وای با لیستمون اشتباه شد قاتی پاتی شد.
خیلی بد شد که موقع خشانتم اومدی وبم .
خیلی عصبانی بودم اگه تو هم دم دستم بودی می کشتمت . من ادم کشم اونوقت اقا حامد هم منو می کشت پس نتیجه اخلاقی اینکه بگیر یه گوشه بشین و خفه شو بله درسته من بهتره خفه بشم.
ولی در کل خیلی براتون ارزوی خوشبختی می کنم ایشالا به پای هم قراضه شین.
دوست دارم فعلا بای.

حسین یکشنبه 1 اردیبهشت 1387 ساعت 01:27 http://silentsong.blogsky.com

سلام!!!!!!

به به عجب پست خوبی... آدم لذت میبره...

تبریک و صد تبریک به خاطره نی نی وبلاگ!!!! ایول!

آقای هاشمی! والله من در جریان نبودم... نظر هم نمیدم :دی

آقا حامدم... ایول... آقا بیا بنویس دمت گرم...

آقا حامد عزیز سعی کن توی وبلاگم حرف آخر رو خودت بزنی... شما ۲تا پست بذار بعد به خانومت اجازه بده ۱پست بزنه :))

شوخی کردما... انشاالله زندگیتون همیشه پر از خبرای خوب باشه....

ممنون از وبلاگ خوبتون! (سریع جمع بستما )

همیشه باهم شاد باشید...

فعلا...

من یکشنبه 1 اردیبهشت 1387 ساعت 20:44 http://www.sarv.blogsky.com

سلام ببخشید دیر آمدم
مرا دردیست اندر دل که گر گویم زبان سوزد اگر پنهان کنم ترسم که مغز استخوان سوزد منجم کوکب بخت مرا از ملک بیرون کن که من کم طالعم ترسم از آهم آسمان سوزد
شبیه شعر پایینی تو بود

یه کوچولو و آقاییش یکشنبه 1 اردیبهشت 1387 ساعت 21:58

واااای الی انگدده خوچحال شدم..اما دلم نی نی میخخوادش چی؟راستی از این به بعد این بالا نام رو میزنم آنی..بدون منم موچ موچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد