چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

اولین ۹۰

۱.چهارشنبه سوری خود را چگونه گذراندید: 

پس از اینکه رفتیم خونه یه آش خوشمزه پختم جاتون خالی...بعد از کلی التماس موفق نشدم شوشو را راضی کنم بریم بیرون منم در نهایت پررویی هر چی شمع و شمعدون داشتیم(که تو خونه ی ما از ۲۰ تا بیشتره) آوردم وسط سالن و روشن کردم و از روشون پریدم تازه بینشون فاصله دادم و توی هر دور سه بار میشد جمعا.خیلی بیمزه بود ... سال دیگه یواشکی میرم.... 

۲.نوروز خود را چگونه گذراندید: 

روز اول که رفتیم خونه مامانامون و مامان بزرگ من... 

روز دوم هم عید دیدنی 

روز سوم و چهارم آتلیه مراسم داشتیم... 

روز پنجم فامیل حامد... 

روز ششم مامان اینای حامد رفتن مسافرت و ما چند روز حسابی خوابیدیم به این صورت که تا ۲ میخوابیدیم بعد نهار میخوردیم بعد میخوابیدیم تا ۸ بعد هم اگه جایی مونده بود میرفتیم... 

تا روز ۱۲ چشامون خشکید به در یکی نیومد عید دیدنی خونمون دیگه از حرصم میخواستم آجیل ها رو بریزم دور...تا اینکه جمعی از خاله هام اومدن... 

سیزده به در هم که همیشه به نظر من مزخرفه امسال هم همین بود مخصوصا که با بعضی ها قهر بودم...(حمید داداش مزخرف شوشو)  

این چند روز بعد عید هم کلی مهمون برامون اوم والان انگار وسط خونه مون بمب ترکیده چون همه اش سر کار بودم ووقت نکردم کاری بکنم....

نظرات 4 + ارسال نظر
اجادسا سه‌شنبه 23 فروردین 1390 ساعت 19:06

سلام دوست کم پیدای ما خوبی:
میگم عید همچین بد نگذشته


اون ورا هم بیا منتظرتیم

شاد و سبز باشی

خاله جوون چهارشنبه 24 فروردین 1390 ساعت 01:41 http://nena.blogsky.com

خوبه بابا کلی ایده در سر پروراندی ما که چهار شنبه سوری نداشتیم

و عید هم کسی نیومد عید دیدنی

ولی شب اول عید رو رفتم میهمانی ایرانیها و اییییی بدک نبود

کیکشون رو هم من پختم کیک باقلوا یی بود خیلی خیلی خوب شده بود و همه راضی بودن

سیزده به در خوبی داشتم و با یه سری از دوستام و دوستاشون رفتیم بیرون

تو تو فیس بوک یه صفحه باز کن الی

چون اینجوری بی درد سر میتونم باهات کلی عکس و ویدئو شر کنم

من اسمم تو فیس بوک neda torabe

بزنی عکسم هم مییاد میبینی دیگه

خبر م کن

خاله یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 05:48

برات یه صفحه فیس بوک باز میکنم

خاله جوون یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 05:55

ببین ایمیل بزن

پس ورد ی که دوست داری بهم بگو برات بزارم

قول میدم از پس ووردت سو استفاده نکنم

قول

بعدش هم تولدت سال میلادی ماه میلادی لطفا اگه هم نمی تونی تاریح تولدت با سالش با روزش رو برام ایمیل کن

بعد هم اسم دانشگاهی که ازش فارغ تحصیل شدی

اگر هم میخوای یه عکس از خودت حالا با حجاب و بی حجابش با خودت

نخواستی عکس بزاری باز هم مهم نیست

همین فعلا همین

حتما جواب بدیها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد