چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

در سایه ی ایزد تبارک عید همه گی بود مبارک

سلام 

پیشاپیش عیدتون مبارک 

ما که به احتمال زیاد امسال تهرانیم تا از هوای تمیز تهران توی عید استفاده کنیم  

فقط ممکنه یه سر بریم اصفهان پیش بابای حامد ...(لطفا براش صلوات بفرستید) 

من هنوز وقت نکردم برم خرید .... 

آتلیه جدید رو خیلی دوست دارم....هم قشنگ شده و هم حس خوب بهم میدهتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com 

خبر دیگه ای ندارم  

امیدوارم سال جدید برای همه تون پر از شادی و برکت باشه  تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

سر سفره ۷ سین ما رو یادتون نره... 

خوش بگذره

آتیه هارمونی افتتاح میشود...

سلام  Flower                                        

ببخشید که دیر به دیر میام. درگیر اسباب کشی اتلیه بودیم. اما بالاخره تقریبا تموم شد. 

قراره یه افتتاحیه بگیریم که هنوز تاریخش معلوم نیست اما خب میدم و احتمالا به هر کی که تو افتتاحیه شرکت کنه یه قطعه عکس هم هدیه میدیم. اینم آدرس آتلیه جدید.... 

بلوار آفریقا (همون جردن خودمون) نبش کوچه سرو . ساختمان سرو. آتلیه هارمونی... 

برای افتتاحیه منتظریم تا دکورمون آماده بشه. ولی در هر حال من اینجا رو خیلی بیشتر از اونجا دوست دارم... 

 

امروز تولد مامان سهیله .... 

خاله کوچولوی من تولدت مبارک 

امسال تولد ۲۷ سالگیت رو از راه دور تبریک میگم ... 

دوست دارم حسابی اونجا بهت خوش بگذره چون همه ما داریم دوریت و تحمل میکنیم که تو خوشبخت باشی...connie_49.gif 

امیدوارم در کنار سعید و سهیل بهترین تولد رو تجربه کنیتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com 

راستی امسال اولین سالیه که روز تولدت مامان هستی... 

مامان کوچولو تولدت مبارک  kiss.gif

منباب شراکت....

از اونجایی که اگه شریک خوب بود خدا واسه خودش شریک میگرفت ما هم دیدیم شراکت فایده نداره و رفتیم واسه خودمون یه جایی رو اجاره کردیم که راحت کار کنیم و حالش و ببریم... 

تو جردن...الانم حامد رفته در هاشو رنگ کنه... 

ایشالا همین روزا اثاث کشی میکنیم.... 

در مورد دانشگاه هم به خاطر شرایطم مجبور شدم قیدش رو بزنم...دلم خیلی سوخت ولی امیدوارم سال دیگه تهران قبول بشم... 

راستی از اونجایی که هر دوی ما مثل  ببببببببببووووووووووقققققققق چاق شده بودیم...تصمیم گرفتیم برنج رو از برنامه غذایی مون حذف کنیم....الانم یه هفته است که به تصمیممون پایداریم.... 

تا بعد....