چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

تولدت مبارک بهترینم...

سلام ...

من اومدم....

هورا........

من اومدم.....

بالاخره تلفن وصل شد.....دلم براتون یه ذره شده بود...در عوض یه عالمه خبرای خوب دارم....نمیتونم به ترتیب خاصی بگم....

1.    کتاب پلیس مهربان که من تصویر سازی کرده بودم چاپ شد.

2.     نرم افزار اتل متل که من شاعرش بودم تو دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال مقام اول رو کسب کرد و من به عنوان شاعر برگزیده کودک سال 87 انتخاب شدم.

3.   الان هم یه مجموعه کتاب به اسم ماجراهای نازدونه رو دارم با یکی از دوستام کار میکنم.یه کار هم به اسم مریخی ها زیر چاپ دارم.

4.   6تا از کارای گرافیکی ام (پوسترو نشانه) اتخاب شده برای کتاب گرافیک جوان که گفتن تا اردیبهشت سال دیگه چاپ میشه...

5.    سوم آبان تولد حامدم بود که خیلی دوست داشتم اینجا بهش تبریک بگم ولی نشد.در عوض الان هزار تا تبریک بهش میگم...عزیزترینم هیچ جای دنیا بهتر از تو پیدا نمیکردم و تو هم هیچ جای دنیا عاشقتر از من پیدا نمیکنی.تولدت مبارک.

6.     من برای حامد یه بارونی بلند خریدم که خیلی بهش میاد.

7.    اول آذر تولدمه ایشالا جبران میکنه........

8.    اگه خدا بخواد بی حرف پیش من و حامد داریم یه دفتر تبلیغات و آتلیه تخصصی عروس میزنیم.(برای دوستان با تخفیف ویژه)

9.      آهان....دانشگاه قبول شدم ....البته خیلی حال نکنین چون همه جا قبول شدم جز تهران.....از نوشهر و شیرازو نور و اصفهان و یزد و ...بگیرین ...تا اهوازو بروجردو خلاصه همه جا جز تهران منم که پابند خانواده عمرا بدون شوهرم جایی برم در نتیجه رفتیم واسه سال بعد....البته جمعه یه امتحان عملی داره که ممکنه یه شانس حساب بشه...

10.     راستی سهیل نازو تپلم تا آخر این ماه با مامان و باباش از ایران میره ...

11.     زن دایی ام که حامله بود اسم پسرش رو میذاره نیما...خاله مینا هم اسم پسرش رو میذاره مانی که به محمد (بچه اولیه) بیاد...

این بود مشروح اخبار......

نظرات 7 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 13:55 http://saeid80.blogfa.com

سلام. وبلاگ با مزه ای داری ..خیلی خوشم اومد...امیدوارم موفق باشی

محسن سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 14:27 http://after23.blogsky.com

شما که دوسه ماهی بود رفته بودی حاجی حاجی مکه. منم دو سه روز پیش فکر کردم برای همیشه تعطیل کرده ای و رفته ای این بود که لینکتو برداشتم. حالا دوباره لینکت کنم؟ قول میدی که دوباره نری حاجی حاجی مکه؟

حسین سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 14:36 http://penguins.blogsky.com/

سلاممممم...

خوبی؟

چه خوب شد اومدی!

واااااااای خیلی خوشحال شدم از این همه موفقیتتتتتتت

تولد آقا حامدم با اینکه گذشته مبارکککککککککککک

راستی نگفتی جریان پست قبلی چی بود ؟ :-(

زود بیا دوباره آپ کن خب؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 20:55

وااای الی جووووووووونم سلام دلم برات تنگ شده بود..همش میومدم وبلاگت میدیدم خبری نیست..فکر کردم خدای نکرده چیزی شده..خوب خوشحالم که این همه موفقیت بدست اوردی و تولد اقا حامدت مبارک..تولد خودم و خودتت هم پیش پیش مبارک..من که از الان دارم اعلام میکنم تولدم آذر..راستی دیدی حاجی مون فوت شد...؟!!۱۶مهر.:((..

مجید چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 17:59

سلام الیییییییییی خوبی
مبارکه
من تو اخبار شنیدم. ببخش ازم خبری نیست. شارژ ندارم. کانونم نمی تونم بیام چون میرم باشگاه. تولد حامدم شرمنده اونقدر تو خودم بودم که یادم رفت. سلام برسون.

حسین پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 00:39 http://penguins.blogsky.com/

آپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ

علیسان پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 09:47

خوبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد