چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

سه رقمی با شما صحبت میکنه...

سلام...

اینجانب الهه... پس از یک نصفه روز درس خوندن اونم صبح کنکور دستیابی خود به رتبه ۸۰۰ در کنکور کاردانی به کارشناسی را خدمت تمام دوستان تبریک عرض میکنم..

از پدر و مادر و همسر عزیزم بخاطر همراهی شون در این نصفه روز تشکر میکنم.باشد که در امتحان عملی نیز صاحب رتبه شویم...

اینم برای بار دوم که به همه ثابت بشه کنکور شانسه و منم یه آدم خوش شانس...

این خوشحال کننده ترین خبری بود که داشتم...هنوز نمیدونم حسین قبول شده یا نه...

تو رو خدا ببخشید نبودم...بی تلفنی هم دردسره...

اما این چند روزه یه شمال دو نفری برای اولین بار با حامد رفتیم...واقعا عالی بود و خوش گذشت...

دیگه...دیگه....آهان یادم اومد ...این تیزر ده رقمی رو میبینین؟ کار حامده ها...!!!!!

تازه یه خبر خوب دیگه هم دارم...حامد به عنوان مسئول بخش فیلمسازی دانشگاه شهید بهشتی استخدام شد...

وای خدا چقدر خبر خوب...

دلم خیلی براتون تنگ شده ...الان میام بهتون سر میزنم...

ممنون که منو یادتون نمیره..

نظرات 11 + ارسال نظر
محمد مدیر وبلاگ ترور دوشنبه 4 شهریور 1387 ساعت 12:29 http://www.terore.blogsky.com

وبلاگ بسیار خوبی داری اگه موافقی تبادل لینک کنیم.
اگه موافقی وب منو بانام تروریست تو لینک دوستانت قرار بده بعد منو خبر کن

مانیا دوشنبه 4 شهریور 1387 ساعت 12:42 http://www.darpeyeshgh.blogsky.com

سلام الهه جونم.
مرسی که پیشم اومدی خانمی.
وای خوش به حالت.
رتبه‌ات عالی شده.
انتخاب شهر کردی؟
به منم میگی کجا ها رو زدی؟
راستی رشته‌آت چی بود؟!
چشم جیگرم. واست دعا میکنم.
ان شالله که موفق باشی.

امین دوشنبه 4 شهریور 1387 ساعت 12:44 http://www.editiranforum.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی دارین اگر میخ واین وبلاگ پر بیننده و کسب درآمد بدون زحمت کنین به این لینک برین www.oxinads.com/?a=12921و ثبت نام کنین می ارزه هیچ پولی نمی دین منم امتحان کردم

هلیا دوشنبه 4 شهریور 1387 ساعت 12:50

سلام چه عجب اومدی بابا مردیم از انتظار اخ گفتی اصلا کار من حرص خوردنه

شیما دوشنبه 4 شهریور 1387 ساعت 14:26 http://dostiy.blogsky.com

سلااااااااام
چه عجب خانوم.....بابا خیلی کم پیدا شدیا....
واییییی منم ۵ روز دیگه معلوم میشه نتیجه کنکور ارشدم....
بابا کار این آقا حامد هم ایول داره هااااا....
خودتم که دیگه هیچ...نخونده ۸۰۰ شدی فکر کنم اگر ۲ روز بخونی ۸ میشی عسیسم...
بیا از اون طرفا هم....
شاد باشی

یه کوچولو و آقاییش دوشنبه 4 شهریور 1387 ساعت 17:48

واییییییییییییییی الی جون خیلی خوشحال شدم تبریک میگم عزیزم..امیدوارم همیشه موفق باشی...من ده رقمی رو ندیدم..شمال خوب بوده پس..شهید بهشتی ولنجک؟آخر جواب ندادی:)بازم نوشتی خبرم کن:)

محسن دوشنبه 4 شهریور 1387 ساعت 18:08 http://filmamoon.blogsky.com/

پس لازم شد که برم و فیلم ده رقمی رو ببینم. میدونی من یک عشق فیلم حرفه ای هستم. یکی از وبلاگام که دارم اسمش فیلمهایی که می بینیمه.
لینکشم توی آدرس وب زدم.
امیدوارم که خودتم توی این امتحانا قبول شی. ولی بدون که این امتحانا تمومی نداره.

حسین سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 01:09

با اینکه به من دیر تر گفتی ولی بازم من زودتر از حدیث اومدم...

من رتبم شد ۱۰۳۴ خیلی ضایع شدم...

ای بابا!

راستی خیلی خوشحال شدم بابت کار آقا حامد!

راستی هستی دیگه؟ فعلا؟؟؟؟؟؟

حدیث سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 14:21 http://vaksan.blogsky.com/

واقعا بهت قبطه می خورم !!! (قبته؟ یا غبطه ؟ نمیدونم هر کدومی درسته)
تو به این خوش شانسی اونوقت من!؟؟؟
بی خیال بابا هر کاری کنم بازم حسین اوله (بیچاره من ! نازی حدیث . نازی حدیث )
ایول جدی این تیزرشو حامد اقا ساخته برم به همه پز بدم .
بعدشم دیگه نبینم رفتیم شمال منو نبرینااااااااا من باید باشم.
قبول شدنتم تبریییییییییییییییییییییک ایولللللللللللللللللللل اساسی مارو از سوسکی در اوردی ها اخیییییییییییییییش
ولی نگران نباش من خودم یه تنه تو رو سوسک می نمایم

آنی پنج‌شنبه 7 شهریور 1387 ساعت 21:43

الییییییییییی جون..من و علیرضا پیش همیمممممممممممممممممم

سعید شنبه 9 شهریور 1387 ساعت 02:16 http://f10.blogsky.com

سلام الهه جون
اول از همه رتبه کنکورت را بهت تبریک میگم واقعا با نصف روز درس خوندم و همچین رتبه ای اوردن کار هرکس نیست واقعا خوش شانس هستی
در ضمن اپ کردم ولی واسه کامل شدن این پست به کمکتون احتیاج دارم منتظرتم...
امیدوارم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد