چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

تلفن قطع بود

سلام  من برگشتم....

از همه ی دوستایی که اومدن و نظر دادن و نگران بودن ممنونم و وعذرت میخوام چون چند روزی تلفن خونه مون قطع بود. آخه مامانم از تکنولوژی استفاده کرده قبض رو تلفنی پرداخت کرده بود مخابرات هم گیر داده بود که باید قبضتون رو پرداخت کنید خلاصه مامانم یه صبح تا ظهر علاف بود تا ثابت کنه که بابا ما پول دادیم...این شد که منم چند روزی از این نعمت اینترنت بی بهره بودم...این چنذ روزم حامد رو ندیده بودم آخه صبح تا ظهر میره دانشگاه...ظهر میره سر کار...شب تا صبح هم تو خونه کار میکنه اما از اونجایی که هر آدمی یه حدی داره دیشب میگرنش دوباره گرفت.تازه دندوش هم آبسه کرده و کلی باد کرده بود. الهی بمیرم خیلی درد کشید.

تازه ما این روزا با یه معضل دیگه هم دست به گریبانیم....آخرای اردیبهشت رفتم پمپ بنزین به آقاهه گفتم هر چی تو کارت دارم بزن!!!!!!!! آخه فکر کردم اول خرداد دوباره کارت ها پر میشه... البته کلاً 15 لیتر بیشتر نداشتیم ولی همون هم زدیم.... اما حسابی ضایع شدیم وقتی فهمیدیم تیر ماه کارت ها شارژ میشه حالا هم افتادیم به گدایی بنزین. یه باک از شوهر خاله ام گرفتیم. امروز هم یه باک مجید داد. بابا هم گفته میتونیم روش حساب کنیم....فکر کنم تا آخر ماه میتونیم اینجوری بگذرونیم.

راستی فایل عکس هامون رو گرفتیم...اینقدر خوشگل شدن!!!!!!!! یه خورده هم سرگرم روتوش و طراحی اونا بودم. حامد هم قول داده فیلممون رو تا  تیر ماه تحویل بده بهم....

در ضمن یه مسابقه هم از طرف آنی دعوت شدم:

چیزایی که دوست دارم:

حامد

خانواده هامون

کانونم

رانندگی

درس خوندن

اس ام اس بازی

نوشتن

کار کردن

مجید

موبایلم

عروسک

 

چیزایی که بدم میاد:

اینکه حامد بهم کم محلی کنه...(یکبار در 10 سال اتفاق میفته ولی آزار دهنده است)

اینکه یکی منو خر حساب کنه

اینکه کسی سرم داد بزنه به هر دلیلی

اینکه دل کسی رو بشکونم و نتونم ازش معذرت خواهی کنم

حرف زور

اینکه یکی بهم دستور بده

اینکه نتونم حرف تو دلم رو به یکی بگم

اینکه نتونم ادامه تحصیل بدم

اینکه هی دارم چاق میشم...

آبگوشت

 

از طرف منم همه دعوتن...

بسم ا...

نظرات 13 + ارسال نظر
حدیث چهارشنبه 8 خرداد 1387 ساعت 00:42 http://vaksan.blogsky.com/

سلام عزیزم
دلم برات تنگیده بود
ایشالا خوشبخت بشیییییییییی
اپت مثل همیشه حالب بود.
فعلا

گورمونت بشم

حسین چهارشنبه 8 خرداد 1387 ساعت 00:42 http://silentsong.blogsky.com

اول؟ آیا؟

حسین چهارشنبه 8 خرداد 1387 ساعت 00:43 http://silentsong.blogsky.com

حدیثث!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بذار من اول شم دیگه!!!! :-(

با هم دعوا نکنید مامان جون دفعه بعدی میگم تو اول بیای
باشه؟

حسین چهارشنبه 8 خرداد 1387 ساعت 00:46 http://silentsong.blogsky.com

خداییش زمان نظرا رو ببینین! ثانیه ای فرق دارن...

پست باحال بود...

ام! هیچی دیگه!‌ منم که یه بازی کردم همه اینا بود توش... من قبلا بازی کردم...

خوشبخت باشین...

فعلا دوستان...

ارتباط چهارشنبه 8 خرداد 1387 ساعت 08:03 http://www.ertebat.blogsky.com

برگ در انتهای زوال می افتد و میوه در انتهای کمال
بنگر که چگونه می افتی
چون برگی زرد یا سیبی سرخ ؟
---------------------------------------------------------
بکاریم نهالی سر هر پیچ کلام ...

مجید چهارشنبه 8 خرداد 1387 ساعت 18:57

سلام. خوبی؟ حامد چش بود؟ خیلی حالم میگیره وقتی حامد میگرنش میگیره. راستی دیروز چه خوشگل شده بودی گردو قلنبه. حسابی بهت ساخته لپات گل انداخته. کارت سوختمو بده حمید برام بیاره البته اگه لازمش نداری. حرف تو گلو گیرکده زیاده یا باید قورتش بدی یا یکیو گیر بیاری... ولی کار سختیه یکی پیدا بشه و فقط به حرفای آدم گوش بده.

سلام
نخیرم اصلانشم چاق نشدم...به جون خودت همون وزنی هستم که زمان دوستی مون بودم. آخه یه ترازو خریدم روزی سه وعده خودمو وزن میکنم.
آره میگرنش حال همه رو میگیره . دندونش هم شده قوز بالا قوز
من هستم و همیشه واسه حرفای تو گوش شنوا دارم تو قابل نمیدونی

آنی..با نمره ۲۰ پنج‌شنبه 9 خرداد 1387 ساعت 10:25

سلاممممممممممممممم...الی پروژه ام رو ۲۰ شدممممممممممممممممممم....باورت میشه؟..دارم بال در میارم

وای مبارکه...
خیلی خوشحال شدم....
داشتم شوهر همراه نعمت بزرگیه که خدا از من و تو دریغ نکرده

$ پنج‌شنبه 9 خرداد 1387 ساعت 10:43 http://www.siah-mashgh.blogfa.com

سلام
چیزا و کسایی که دوست دارم:
۱........
۲.آهنگ خوابیدی بدون لالایی و قصه از قمیشی
۳.صدای هایده
۴.آهنگ ای خدا دلگیرم ازت
۵.بارون
۶.فیلم امپراطور دریا و بازیگری که نقش دختر سولپیانگ مرحوم رو داره و از زندگی پر شباهتش با من!
بدم میاد:
۱.رپ های مسخره)بعضی هاشون قشنگن(
۲.امتحان هایی که نامردیه
۳.تشخیص مرکب یا ساده بودن فعل!!!
۴.زمین شناسی
۵.باد

در مورد آهنگ سیاوش باهات موافقم
و در مورد رپ نیز هم....

مجید پنج‌شنبه 9 خرداد 1387 ساعت 23:10

کله:
خوشم مید از:
خدا. چون کارش درسته.
الهه. زن زندگیه. حالیشه.

دوست دارم:
خونوادمو. تنها تکیه گاهمن.
حامدو. تنها رفیق صمیمیه که به اندازه تخم چشمام بهش اعتماد دارم. حاظرم جون براش بدم.

بدم میاد از:
نا امیدی و هرکی ازین حرفا بزنه حتی اگه صمیمی ترین دوستم باشه.
بی کاری و الافی

از چیزای دیگه هم خوشم میاد ولی خوب زیادن. مثلا عصبانیت الهه. اگه بدونی چه بامزه میشه. من اگه جای حامد بودم همیشه کفرشو در میاوردم.

سوسک خر خوب شد زن تو نشدم وگرنه هر روز میخواستس منو عصبانی کنی؟؟؟؟؟
یادمه اون روز که بنزینم تموم شده بود و داشتم به زمین و زمان دری وری میگفتم چه جوری نگام میکردی....
خودم واسه حامد تعریف کردم

حسین جمعه 10 خرداد 1387 ساعت 00:35 http://silentsong.blogsky.com

من آپم...

ارمان چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 16:14

ارمان چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 16:16

احسان چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 16:20

اینجور معلومه شما کستون خله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد