چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

یک سال گذشت...

جلسه اول :

از در کانون که رفتم تو مثل همیشه به کسی سلام نکردم. نا سلامتی من مسئول فرهنگی و هنری منطقه چهار بودم  اول نازنین رو بغل کردم و بعد با آقای کیوان و مجید سلام و احوالپرسی کردم بعد هم مثل همه ی مسئولای انجمن ادبی نشستم بالای مجلس . داشتم با نازی حرف میزدم . گفت: این پسره میگه هر هفته بزرگ داشت یه شاعر و بگیریم. گفتم: واسه خودش میگه مگه ما بیکاریم که اینا طرح بدن ما اجرا کنیم. تو هم که هر کی هر چی میگه نه نمیگی.

صدای آقای کیوان رو شنیدم:از چشات معلومه دستی به قلم داری...

نگاه کردم ببینم این چی تو چشاشه که ....

یه مرد با یه تی شرت زرد که بند پستونک آبی رنگ کودکی هاش هنوز به گردنش بود.

از فکرش خوشم اومد چه قشنگ میگفت که هنوز دوست داره بچه باشه...

یه شعر نو خوند.....آخر جلسه گفت: اسمم حامده. آقای اسدیان...پسرا تا سه ساعت و دخترا تا سه روز بهم میگن آقای اسدیان ولی بعدش واسه همه حامد میشم...

با من هم مسیر بود منو رسوند. دانشجوی موسیقی دانشگاه تهران. کارش سینما. پشت کنکور پیام نور که روانشناسی بخونه...

......................................................

جلسه دوم:

هفته ی بعد کانون که یه نیم ساعتی زود اومده بود خودش میگه کاملاً بی منظور بوده.....خدا عالمه...

......................................................

جلسه سوم:

اومد دنبالم که منو ببره جلسه.....

.......................................................

جلسه چهارم:

با بچه ها رفتیم فشم...

......................................................

جلسه پنجم:

بهم گفت که عاشق شده.ترسیدم . شوخی گرفتم. با نازی حرف زد. با مجید حرف زد.....گفتم میریم جلو هر چی خدا بخواد....

..................................................

امروز یه سال از جلسه ی اول میگذره و ما با شناسنامه هامون میریم محضر که قرار عقد بذاریم. با هم میریم کارت دعوت عقدمون رو پخش میکنیم.

اینم متنش:

                                         ...وخدایی که در این نزدیکیست

                                                     الهه و حامد

                         هورا،جشن عقدمونه

                                         گل نیارید چون خودتون گلید

ساکت نشینید چون شلوغی مجلس با خودتون

در ضمن به داماد دلداری ندید

چون دیگه آب از سرش گذشته...

................................................

                                                              حصاری.اسدیان
نظرات 10 + ارسال نظر
آنی و شوشو :ی یکشنبه 8 اردیبهشت 1387 ساعت 19:34

وااااااااااای الی خیلی باحال بود متن کارت ..الهی عزیزم امیدوارم خوشبخت بشی عزیزم

قربونت برم ایشالا کارت عروسی شما




با سلام خدمت مدیر وبلاگ وبازدید کنندگان عزیز آن

این نوشته تبلیغ نیست:
بلکه یک نیاز هست برای کسانی که وبلاگ یا سایت دارند
حتما می پرسید چی؟
جواب این که: کسانی که وبلاگ یا سایت دارند حتما نیاز به بازدید کنندگانی دارند
که از وبلاگ یا سایت آنها دیدن کنند سایت Www.33IR.Com این مشکل را در حد توان

---- بدون فریب وسو استفاده از دیگران---

حل کرده

ثبت دامنه رایگان با پسوند دات کام برای اولین بار در ایران
و افزایش آمار وبسایت شما به صورت جالب بدون انجام کاری و امکانات دیگر

به سایت Www.33IR.Com رفته ودر صفحه اول یک نام برای خود انتخاب کنید

و مراحل را تا آخر بروید

کیوان دوشنبه 9 اردیبهشت 1387 ساعت 00:02 http://keyvaan.com

الهه نازنین:
خدا را شاکرم که به یکی از بزرگترین آرزوهایم که ازدواج تو و حامد عزیز بود جامه عمل پوشید.....همانطور که روز اول بهت گفتم تردید ندارم که شما خوشبخت می شین.... حامد عزیز رو از طرف من ببوس...خیلی دوستتان دارم نازنینان من

ممنون شاید اگه اون روزای درگیری با شما درد و دل نمیکردم الان اینهمه خوشبخت نبودم

غریبه دوشنبه 9 اردیبهشت 1387 ساعت 00:02

سلام ممنون بهم سرزدین
وب راحت و روونی دارین
خیلی از آشناییتون خوشحال شدم

حسین دوشنبه 9 اردیبهشت 1387 ساعت 00:03 http://silentsong.blogsky.com

سلام....

خوبین؟؟؟؟

چه باحال... عجب ۵ جلسه ای!!!! وای نکنه منم ۳ جلسه رفتم؟؟؟؟؟ :دی

متن کارتتونم خیلی جالبه! انشاالله شب خوبی شه!!! که حتما هم میشه... البته بقیه فرقی ندارن... خودتون خوب باشین :)

من یه مدت هست که درسم تو دانشگاه تموم شده و الان دارم دوباره مبخونم واسه مقطع بعد! :( بعد یه سری کلاس هم میرم واسه همین کم میام اینترنت... ولی یادم نرفته که آقا حامد قرار بود آپ کنه! پس کو؟؟؟؟؟؟

قالبتونم خوشگله!!! :)

فعلا...

موفق باشی خوش به حالت که وقت میکنی درس بخونی. حامد یه چیزی میگه منم جو گیر میشم و....
چشم بهش میگم...

یه کوچولو و آقاییش دوشنبه 9 اردیبهشت 1387 ساعت 02:37 http://yekocholoo.blogsky.com

سلامی دوباره..وای الی دارم از بی خوابی خل میشم...اعصابم خورد شد...در مورد سوالی که پرسیدی بعد از مدیریت وبلاگ قسمت بالا میری داخل تنظیمات کاربر..بعد هر سوالی داره جواب بده...وااای ساعت ۲.نیمه..!!!

منم یه مدت همینطوری شده بودم نگران نباش خودش خوب میشه..
ممنون از راهنمائیت

مجیذ دوشنبه 9 اردیبهشت 1387 ساعت 11:52

الی جان قربون اون دل قشنگت دارم لحظه شماری میکنم که کی میشم ساقدوشتون. آخ که عجب روز و عجب شبی بشه اون شب.

دورت بگردم تو اولین پسری هستی که عروسی مامانش رو میبینه

من دوشنبه 9 اردیبهشت 1387 ساعت 14:41 http://www.sarv.blogsky.com

لیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلی این کل بود کیشدم

بیبیب هورااااا

زهرا دوشنبه 9 اردیبهشت 1387 ساعت 17:36 http://sookootez.blogsky.com

مبارکه...جلسه های زندگیتون پر از شادی!!

شیما سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1387 ساعت 10:06 http://dostiy.blogsky.com/

سلام سلام...
من چند روز پیش اومدم و خوندما اما هر کار کردم صفحه ی کامنتتون باز نشد واسه همین تاخیر دارم...ببشید!!!
متن کارتت که خیلی خیلی قشنگه مبالک باشه...
ایشالله از این به بعدش هم مثل این یک سال که گذشته شیرین و به یادماندنی باشه براتون
لحظه هاتون شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد