چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

یه جشن حسابی

هوووووررررررررررااااااااااااااا

 بالاخره تکلیف ما معلوم شد

شما اولین کسایی هستین که خبر دار میشین 

قرار شد ۲۷ اردیبهشت من و حامدم با هم عقد کنیم. نمی دونید چقدر خوشحالم. البته فکر کنم آنی بفهمه..............

واییییییییی یه عالمه کار و خرید داریم

امروز رفته بودیم کریمخان طلا ببینیم. چه خبر بود. قیمت خون بابا شون....

حامد گفت اول قرآن بخریم. ما هم یه قران سفید خریدیم. بعدش هم آینه شمعدونو....

هنوز حتی لباس هم نپسندیدم.. نمی دونم من سخت گیرم یا همه ی عروس ها همین طوری اند؟

ماشینمون هم احتمالا.....نه ولش کن بذار سورپرایز باشه.

هنوز اتلیه هم ندیدیم.یعنی دیدیم اما خوشم نیومد. وای.........کیک....

اینم باید سفارش بدیم. وای چقدر کار ریخته سرمون...

ولی چه کیفی داره...

حامد جونم نمی تونم بگم چقدر از داشتنت خوشحالم ....

تو رو با دنیا عوض نمی کنم.... دوست داشتنی ترین  مرد غزل های همیشه ی من....

از خدا میخوام تا ابد این عشق و شور و حال رو از ما نگیره... 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
رقیه نادری یکشنبه 18 فروردین 1387 ساعت 07:43 http://mypoem.blogsky.com

سلام الهه خانم گل.
انشاالله که خوشبخت بشین.
ماشاالله شما چقدر انرژی مثبت دارین.
خدانگهدار شما.

مجید یکشنبه 18 فروردین 1387 ساعت 16:25 http://del-morde.blogsky.com

سلام تبریک تبریک تبریک یه دنیا خوشحال شدم. بگو ایشالله.................................................

یه کوچولو و آقاییش دوشنبه 19 فروردین 1387 ساعت 22:17

وااااااااااااااااای الی خیلی خوشحال شدم گلم...امیدوارم که همه چیز به خوبی و خوشی بگذره و کلی بهتون خوش بگذره...نه خانومی همه همینن..لااقل من اینجوری بودم یه روز تموم گذشت تا تونستم لباس بخرم...تبریک من رو صمیمانه قبول کن.

حدیث پنج‌شنبه 22 فروردین 1387 ساعت 03:14 http://vaksan.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااام چطوری همسایه .
اومدم عید دیدنی و وب دیدنی ببخشید یه 10 یا 15 روزی دیر شد اخه سرم شلوغ بود داشتم نوه مو شوهر می دادم زنمم مرد دیگه وقت نکردم زود تر خدمت برسم یه زن خوبم برام پیدا کن .
خوب حالا من چی بهت بگم اخه؟
یعنی خدارو خوش میاد منه بد بخت بیچاره رو اینطوری بذاری تو کف . یعنی این درسته که اپ کنی و به من خبر ندی؟
نه خداییش درسته؟
خیلی وبلاگت قشنگ و جالب و دوست داشتنی شده .
دیگه شیطون نشو هر وقت اپیدی به من بگو بیام ببینم.راستیی تبریک فراوون بهت میگم خیلی خوشحالم که داری عروس میشی گلم در ضمن من دیگه واقعا مطمئن شدم که همه ی عروس ها مینطورند عروسی خواهر منم یک هفته پیش بود هممون بیچاره شده بودیم بد بختی به معنی واقعی ولا الان دیگه تموم شد یه نفس راحتی می کشیم ایشالا همیشه خوش باشی و خوشبخت بشید.
فعلا بای.

حامد جمعه 23 فروردین 1387 ساعت 00:50

قربون عروس شدنت بره دوماااادت الهی

حدیث چهارشنبه 4 اردیبهشت 1387 ساعت 23:57 http://vaksan.blogsky.com/

به به به می بینم که غالب عوض کردی چه خوکشل و نازه.
ادرس وبلاگ ازاده رو می خواستی جیگرم؟
بهت می دم فکر می کردم اومده باشه پیشت اخه بهش گفته بودم . حتما نیومده تو نت .
ادرسش اینه فدات شم :http://keraki.blogfa.com /
خانومی چرا اپ نکردی ؟ دفه بعد بیام ببینم اپ نکردی خودمو از پنچره میندازم پایینااااااااااااااااااااااا !!
قربونت برم فدات شم یه گونی ارادت داریم.
فعلا بای.

حتما بهش می سرم.یعنی سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد