چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

اولین روز ۱۳۸۷

سلاممممممممم

امروز روز اول عید بود.

                             ابراب خودم سامبولی بلیکم

                            ابراب خودم اخماتو وا کن

                            ابراب خودم عیده و نوروز

                            براتون می خونه این حاجی فیروز

عید شما مبارک......

ما که امروز حسابی خسته شدیم . بعد از سال تحویل حامد اومد خونه مونبرامون یه گلدون خوشگل آورده بود. بعدش من و حامد رفتیم خونه اونا دیدن مامان ناهید و نن جون. بعدش به سوی خونه ی مامان بزرگ من رهسپار شدیم. راستی یادم رفت بگم یه عیدی خوشگل از مامان ناهید جونم گرفتم.

از اونجا هم رفتیم خونه ی عزیز.. جاتون خالی نهار یه کباب خوشمزه زدیم به بدن.

بعدش هم رفتیم کرج خونه ی عمه های من...{خب دیگه...}

آخ جوووووووووووووووون یه عالمه هدیه گرفتیم.

شام هم رفتیم خونه ی خاله ی حامد.

دیشب هم تا ۴ صبح تو پاساژ ها بودیم که حمید خرید کنه

اینم بدتر از من سخت پسند پدر مون رو در اورد تازه بعد از اینهمه مدت فقط یه پیرهن خرید .

امروز خیلی روز خوبی بود برای من و حامد

کلی تجربه جدید خوب و بد. ولی مثل تمام روز هامون پر از عشق

من می تونم ادعا کنم خوشبخت ترین زن دنیا هستم.

خدا جونم ازت ممنونم که اینهمه به ما لطف داری. کرور کرور شکرت

راستی ما برای ۱۰ عید تا سیزده به در میریم شمال کلی هم قراره خوش بذگرونیم. این میشه اولین سفر من و آقای همسر جونم.

بعدش قول میدم بچسبم به کنکور .

امید وارم به همه تون خوش بگذره..

  

 

نظرات 6 + ارسال نظر
مسعود جمعه 2 فروردین 1387 ساعت 01:05 http://agna.blogsky.com

با سلام و عرض خسته نباشید .
وبلاگت جالبه – یکی از بهترین و باحالترین وبلاگ هایی که دیدم همین وبلاگه .
الان دارم ازش به عنوان صفحه ی خانگی خودم استفاده میکنم !
منم یه وبلاگ دارم ولی اعتراف میکنم که به خوبی وبلاگ تو نیست !!!
راستش قالب خوبی هم داری – خوب مطالبت رو منظم کردی .
فقط از یه چیز تعجب میکنم !!! همه ی کسانی که وبلاگ بزرگی دارن ( مثل تو ) رو به در آمد اینترنتی آوردن . ولی تو ... !
راستش ، فکر کردم شاید نمیدونی !!!
ولی به هر حال چون وبلاگت خیلی به دردم خورد والان دارم ازش به عنوان صفحه ی خانگی استفاده میکنم میخوام دینم رو بهت ادا کنم و بهت یاد بدم .
با این بازدیدی که تو داری میتونی ماهانه تا سقف 230 هزار تومان و حتی بیشتر هم بگیری .
به هر حال اگه خواستی بیا به وبلاگم و یه نظری بده که میخوای این کار رو بکنی منم وقتی دیدم که میخوای ، راهش رو به طور کامل توی نظرات وبلاگت مینویسم .
یادت باشه که توی این کار هیچ چی خرج نمیکنی و به امتحانش می ارزه .
من چون بازدید آنچنانی مثل وبلاگ تو ندارم ماهیانه تا حدود 90 هزار تومان در می آورم و هیچ کاری هم نمیکنم حتی بعضی وقت ها تا 2 ماه هم اصلا به اینترنت نرفتم و لی باز هم به حسابم حقوقم رو ریختن .
باز هم از وبلاگ بسیار خوبی که داری متشکرم دوست خوبم .
فقط باید زود زود آپش کنی تا ارزش صفحه ی خانگی من رو داشته باشه !!!نه ؟

مدی جمعه 2 فروردین 1387 ساعت 01:14 http://www.mahbed.blogsky.com

تو و همسر مردت در سال جدید موفق باشید
راستی
اگه کنکورت (زبون استادات لال) خراب شد وگند زدی
چندتا از استاداتو به من معرفی کن
باشه

من کاملاْ خود کفا هستم. واسه کاردانی هم استاد نداشتم.
اگه خواستی بیا پیش خودم

کمیل جمعه 2 فروردین 1387 ساعت 01:35 http://komeyl.blogsky.com

سلام
ببین این آقا مسعود که این پیام رو واست فرستاده ، یه کلاهبرداره
عین همین رو واسه من چند دقیقه پیش نظر داده تو عنوان c9
دیدم خیلی وبلاگم رو بزرگ کرده شک کردم
حدس زدم از لیست بلاگها به روز شده این کارو کرده
واسه اینکه رسوا بشه این پیامو واسه شما و کسان دیگری که براشون نظر داده ثبت می کنم

مجید جمعه 2 فروردین 1387 ساعت 12:58

الی جون سلام. مبارک باشه. عیدو میگم. ایشالله به پای هم پیر شین. حامدو میگم. خیلی دوستون دارم. قربوسگ جفتیتون می بینمتون.......

[ بدون نام ] دوشنبه 5 فروردین 1387 ساعت 00:13

حامد پنج‌شنبه 8 فروردین 1387 ساعت 00:43

عاشقتم.

عزززززززززززززززیزم
دورت بگردم الهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد