چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

نظر دیگران

نظر دیگران:

نظر دیگران نظر دیگران است.دیگران به اندازهی تو سر در گم وگیج هستند.به اندازه ی تو نا امن به اندازه ی تو وحشت زده اند. به اندازه ی تو میتوانند اشتباه کنند.حسد بورزند. غبطه بخورند. خود فریب باشند و بنا بر این به اندازه ی تو میتوانند آنچه را که میبینند و میشنوند تحریف کنند.

پیش از هر چیز عقیده ی دیگران در باره ی تو هیچ ربطی به تو ندارد.

این را فراموش نکن اما اگر لازم است از عقیدهی آنها آگاه شوی بیشتر به چگونگی احساس آنها نسبت به خودشان مربوط میشود تا چگونگی احساس آنان نسبت به تو .

 

دیگران احتمالاً در این اندیشه اند که تو چه نظری در مورد آنها داری!!!!!!

در باره اش فکر کن.

از کتاب:نیرویت را در سختی ها بیاب نوشته دیوید ویسکات.

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 21 اسفند 1386 ساعت 12:15 http://silentsong.blogsky.com

سلام....

خسته نباشی...

خیلی قشنگ بود... نظر دیگران هرچند بی اهمیت ولی بعضی وقتا خیلی تاثیر گذار میشه تو زندگی ما آدما...

من وبلاگم برای یه مدت کوتاه بستست.... بعدش دوباره می آم...

ممنون که به من لینک دادین...

منم اینکارو میکنم...

راستی وب شما احتیاجی به دعوت نداره... اینقد خوب هست که ملت از خداشون باید باشه بیان اینجا....

مرسی از حضورت...

فعلا...

مجید سه‌شنبه 21 اسفند 1386 ساعت 15:51

سلام. من نظری ندارم. یعنی غلط بکنم نظر بدم. اصلا نظر من چه اهمیتی داره.
ولی بی شوخی هر وقت نظر دادم همه زدن تو پرم بعد از یه مدتم دیدیم همون نظر منو دارن انجام میدن. وقتیم گفتم: اینو که من گفتم!!! میگن نه تو منظور تو چیز دیگه ای بوده.
نمی دونم من نظرمو خوب نمی گم یا نظرم خوبه خودم خبر ندارم ویا دیگران به نظر من اهمیت نمی دن.
هالا هرچی ولی به نظر من منظورت در مورد نظر دادن خیلی بی منظوره چون من اصلا نظر هم بدم کو گوش نظر شنو که نظرمو بشنوه. حالا ببینیم تو چند روزه دیگه بهم میگی: نه نظر تو این نبود که!!!
خوش باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد