چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

عشق یعنی ....۲

عشق همه چیز را تحمل می کند.همه چیز را باور می کند.به همه چیز امید دارد و در برابر همه چیز مقاومت میکند

 

عشق نه دادنی و نه گرفتنی بلکه شراکتی است

 

برای عشق بجنگ اما اونو گدایی نکن

 

عشق آن نیست که به هم خیره شویم عشق آن است که هر دو به یک سو بنگریم

 

عشق های بزرگ همواره مستلزم شهامت های روحی بزرگ هستند

 

لطف عشق در جنونه

 

با سعی میشه هر دروغگویی رو تبدیل به یه آدم راست گو کرد به شرطی که عاشقش باشی و اون لایقت باشه

 

اونیکه عاشق آسمونه حتما زمین میخوره

 

زندگی حتی با وجود عشق گم شده هم شیرین تر از زندگی بدون عشق است.

 

دوست واقعی دستت را می گیرد و قلبت را لمس می کند.

 

عشق بلایی است که همه به دنبالش هستند

 

من به تمام خوشبختی های ممکن در زندگیم رسیده ام زیرا توانسته ام عاشق شوم

 

عشق مانند جنگ است که راحت شروع می شود اما پایان دادن به آن کار سختی است

 

عشق وسیلهای است که تمام دردسر های کوچک را تبدیل به یک دردسر بزرگ میکند

 

عشق عذاب است اما محروم بودن از آن مرگ است

 

عشق آتش است که اگر نباشد خانه سرد و تاریک است  اما اگر بدون کنترل باشدخانه را می سوزاند

 

 

عشق تنها مرضی است که بیمار از آن لذت می برد

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مجید پنج‌شنبه 9 اسفند 1386 ساعت 13:10

الی عشق بهتره یا دوست داشتن؟

مجید شنبه 11 اسفند 1386 ساعت 00:05

سلام الهه جان خوبی؟ شوهر گرام چطورن؟ سلام منو بهش برسون بگو دلم براش تنگیده. الی منتظر یه سالگرد باش. مجید داره یک ساله میشه. مجید که نه روشن شدن عشق سگانه ی مجیدو میگم. من از 85/12/18 ذره ذره عاشق شدم تا همین تاریخ که داره ذره ذره شمع عشقم به دود کردن میوفته. خیلی باحاله نه؟ خیلی حرف دارم به زودی منتظر یه داستان خیلی خیلی واقعی باش. داستانی که با قصه های دیگم خیلی فرق میکنه.
حامدو ببوس.
شب خوش.
میبینمتون.
یا حق.

سلام عزیزم
نمیدونم باید تبریک بگم یا.......؟؟؟؟؟//
منکه از کارای تو سر در نمیارم.
مگه امروز نمی یای کانون؟
میبینمت گلم
یا علی

مجید شنبه 11 اسفند 1386 ساعت 11:39

خودمم سر در نمیارم. دارم گزارش عملکرد یک ساله خودمو تنظیم می کنم. می خوام تحویل خدا بدم شاید اون فهمید تو این یه ساله چه غلطی کردم. شایدم از ادارش انداخت منو بیرون. شایدم گفت فعلا برو آبدارچی شو تا ببینم چکارت میشه کرد. ولی الی می خوام سال جدیدو پر بار شروع کنم. یه نقشه هایی دارم می کشم اگه بشه خیلی توپ میشه. نمی دونم امشب میرسم بیام کانون یا نه. اما اگه نیو مدم به حامد سلاممو برسون.
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد